Rød numse, med hvide knopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.541 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

LouiseBreinholt

Hej, min dreng på 4 måneder har en rød røv med hvide knopper, jeg skifter ham altid med det samme jeg ved han har lavet noget, så det er ikke fordi han ligger med en fyldt ble længe. Der er ikke noget at mærke på ham, nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

GUSO

Hej.. Måske han er ved at få tænder?? Ellers hvis det er kommet sådan lige natten over ville jeg måske smøre med noget zink eller hvad du har, går det ikke væk indtil næste bleskift, eller bliver bedre, ville jeg måske prøve nogle andre bleer.. Det kan også være varmen måske han skal ligge lidt uden ble.. Håber det snart går væk igen.. Camilla

Anmeld

11. juni 2011

LouiseBreinholt

GUSO skriver:

Hej.. Måske han er ved at få tænder?? Ellers hvis det er kommet sådan lige natten over ville jeg måske smøre med noget zink eller hvad du har, går det ikke væk indtil næste bleskift, eller bliver bedre, ville jeg måske prøve nogle andre bleer.. Det kan også være varmen måske han skal ligge lidt uden ble.. Håber det snart går væk igen.. Camilla

Det kan godt være det med tænder Har prøvet Zink salve, og han ligger også uden ble nu. Opdagede det igår. Ja, håber også det snart går væk, selvom der ikke er noget at mærke på ham

Anmeld

11. juni 2011

GUSO

LouiseBreinholt skriver:

Det kan godt være det med tænder Har prøvet Zink salve, og han ligger også uden ble nu. Opdagede det igår. Ja, håber også det snart går væk, selvom der ikke er noget at mærke på ham

Ja det er ik sjovt når de bliver røde.. Jeg ville prøve at skifte blemærke hvis det ikke bliver bedre i løbet af et par dage..

Anmeld

11. juni 2011

LouiseBreinholt

GUSO skriver:

Ja det er ik sjovt når de bliver røde.. Jeg ville prøve at skifte blemærke hvis det ikke bliver bedre i løbet af et par dage..

Ja, det må jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.