Del, Viden Om Selve Fødslen..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

onlyme

Hej <3

Jeg er lige gået ind i uge 34

,.-'SKØNT-SKØNT-SKØNT '-.,

Nu er der ikke langt igen, til min bette'mand kommer ud og siger hej .. Vi kan slet ikke vente her hjemme, og familien bliver mere og mere spændte,.

Jeg har slet ikke tænkt på selve fødslen på den måde som jeg gør nu, før var det bare en del af det, og det kunne da ikke være så slemt, og jeg overlevede det nok,. MEN.. Nu skrammer det livet af mig, at tænke på forløbet og hvor ondt folk siger det gør,. Er der nogle her inde der vil dele oplevelsen med mig, og fortælle alt om hvordan ''det gik til'' Og være helt ærlige fra start til slut .? Så jeg kan sætte mig beder ind i det, og forberede mig så meget som overhovedet muligt..?

Takker på forhånd

33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Nettemor

prøv at gå ind og læs nogle af alle fødselsberetningerne.

jo gu gør det da ondt. men det er den gode smerte. der kommer jo det bedste i hele verden ud af det

men hvis du er nervøs så sørg for at snakke med dine omgivelser om det. så de ved hvad der rumstrere i dit hoved. det nytter slet ingenting at brænde inde med det. snak med JM, din mand, din mor og hvem der ellers lige er omkring dig...

Anmeld

11. juni 2011

kiwilouise

onlyme skriver:

Hej <3

Nu er der ikke langt igen, til min bette'mand kommer ud og siger hej .. Vi kan slet ikke vente her hjemme, og familien bliver mere og mere spændte,.

Jeg har slet ikke tænkt på selve fødslen på den måde som jeg gør nu, før var det bare en del af det, og det kunne da ikke være så slemt, og jeg overlevede det nok,. MEN.. Nu skrammer det livet af mig, at tænke på forløbet og hvor ondt folk siger det gør,. Er der nogle her inde der vil dele oplevelsen med mig, og fortælle alt om hvordan ''det gik til'' Og være helt ærlige fra start til slut .? Så jeg kan sætte mig beder ind i det, og forberede mig så meget som overhovedet muligt..?

Takker på forhånd

33+0

jeg havde det ligesom dig og jeg vil anbefale dig at undgå de der fødselsberetninger  det gør kun tingene værre... synes du skal tage på biblioteket og låne nogen bøger omkring fødsel.

jeg skal selv igang med bogen fødsel uden smerte som guider dig igennem hvordan du bedst håndterer fødslen

Anmeld

12. juni 2011

mor til 2 skønne piger .

onlyme skriver:

Hej <3

Takker på forhånd

33+0

det ikke så slemt som nogen folk siger  .
hvis der noget du vil vide så må du stille spørgsmålene til mig så skal jeg med glæde svare dig

Anmeld

12. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
onlyme skriver:

Hej <3

Takker på forhånd

33+0

Jeg fødte d. 30  læs her:

https://www.baby.dk/debat/113715pi1/foedselsberetninger/saa-kom-babydrengen-3.aspx

Anmeld

12. juni 2011

twiggi

jeg fødte d. 20. maj, du er velkommen til at sende mig en pb med alle de spørgsmål du overhovedet har..
jeg svarer gerne

Anmeld

16. juni 2011

elvital

jeg har lavet en side hvor jeg har samlet fødselsber.. De er delt ind i kategorier, så hvis du vil læse om fx epidural så vælger du bare det, vil du læse om "at briste" så vælger du bare det....

www.foedselsberetning.wordpress.com

Håber at den kan hjælpe

Anmeld

16. juni 2011

Marisen81

elvital skriver:

jeg har lavet en side hvor jeg har samlet fødselsber.. De er delt ind i kategorier, så hvis du vil læse om fx epidural så vælger du bare det, vil du læse om "at briste" så vælger du bare det....

www.foedselsberetning.wordpress.com

Håber at den kan hjælpe

Sej side!!

Den røg straks ind under favoritter!

KH.

Anmeld

20. juni 2011

elvital

Marisen81 skriver:

Sej side!!

Den røg straks ind under favoritter!

KH.

1000000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.