Vis mig din gravide mave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

Silja&Noam

Hvor er i bare smukke alle sammen!!! jeg kan desværre ik uploade fra min iPhone så kan ik ligge billedet ind har ingen computer.. Glæder mig til at få mave igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Nej det tror jeg heller ikke at du gør og hvis det skulle ske, så vil det sidde anderledes på dig denne gang  Jeg troede også at jeg ville blive stort som et hus, fordi jeg har fedt i forvejen, men indtil videre vejer jeg næsten 12 kg mindre end da jeg blev gravid - må indrømme at jeg synes det er SKØNT! Har mave, men er ikke særlig besværet af den...endnu

Jeg har godt nok også frygtet at jeg blev kæmpe, men det kan jeg godt se nu, at det gør jeg ikke. Er ret overbevist om at det kun er maven der vokser fra nu af, og det jeg har udover maven, der er væske, men det får jeg også når jeg har menstruation, så jeg er vant til det med at have væske i kroppen 

Anmeld

7. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Jeg har godt nok også frygtet at jeg blev kæmpe, men det kan jeg godt se nu, at det gør jeg ikke. Er ret overbevist om at det kun er maven der vokser fra nu af, og det jeg har udover maven, der er væske, men det får jeg også når jeg har menstruation, så jeg er vant til det med at have væske i kroppen 

Det ser også kun ud til at det er maven der vokser på dig - og får man vand i kroppen, ja så er det jo ikke noget man skal kæmpe en kamp for at smide når man har født  7-9-13 har jeg intet vand fået, men det kan jo nå at komme endnu...det håber vi ikke

Anmeld

7. juli 2011

MarieLouise

1 billede: 18+1

2 billede: 23+2

3 billede: 30+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2011

cecilie1984

uge 37 med mit andet barn.

Anmeld

7. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Det ser også kun ud til at det er maven der vokser på dig - og får man vand i kroppen, ja så er det jo ikke noget man skal kæmpe en kamp for at smide når man har født  7-9-13 har jeg intet vand fået, men det kan jo nå at komme endnu...det håber vi ikke

Jeg får heller ikke særlig meget vand i kroppen, men man kan se i mit ansigt at jeg ahr taget på, jeg er ihvertfald blevet større og det meste er bare væske, så ja, det forsvinder heldigvis hurtigt igen bagefter 

Anmeld

7. juli 2011

Axelsmor<3

Sof skriver:

Jeg får heller ikke særlig meget vand i kroppen, men man kan se i mit ansigt at jeg ahr taget på, jeg er ihvertfald blevet større og det meste er bare væske, så ja, det forsvinder heldigvis hurtigt igen bagefter 

Det med vand .. Du skal ikke være så sikker på at det forsvinder så hurtigt igen hehe .. Havde vand i kroppen i over et år efter min søn blev født, gjorde alt hvad jeg kunne for at få det væk

Anmeld

8. juli 2011

Sara Maria

SnartMorTil2<3 skriver:

Fin mave  hvor har du købt ugleblusen?

Mange tak Den er købt i Vila, synes den er så sød og så kan man se at den vokser hehe

Anmeld

8. juli 2011

Sof

Axelsmor<3 skriver:

Det med vand .. Du skal ikke være så sikker på at det forsvinder så hurtigt igen hehe .. Havde vand i kroppen i over et år efter min søn blev født, gjorde alt hvad jeg kunne for at få det væk

Jeg smed 25 kg på 14 dage efter jeg havde fået min datter, så det skal nok forsvinde hurtigt igen  Kender min krop ret godt efterhånden 

Anmeld

8. juli 2011

merichs

Smukke mave der er

Her er min mave:

Billede 1: 14+6

Billede 2: 23+3

Billede 3: 40+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.