Hvad er det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa...

Sagen er den, at jeg har fået "menstruation"...
Eller det er hvad jeg går udfra det er?

Det startede igår, dog en uge for tidligt i forhold til normalt, der var ikke optræk til mens som jeg plejer at kunne mærke, men pludselig begyndte jeg at føle jeg var meget fugtig, så gik selvfølgelig på toilet for at kigge.

Men det var bare meget mørkebrunt det der kom, har aldrig prøvet det før, det ligner ikke blod, det er bare brunt.
Det holdte en pause i nogle timer, og er så kommet lidt i nat, og hele dagen idag.

Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det oplever jeg næsten hver måned,og har gjort det i mange år,så går ud fra det er helt normalt

Anmeld

11. juni 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Hejsa...

Sagen er den, at jeg har fået "menstruation"...
Eller det er hvad jeg går udfra det er?

Det startede igår, dog en uge for tidligt i forhold til normalt, der var ikke optræk til mens som jeg plejer at kunne mærke, men pludselig begyndte jeg at føle jeg var meget fugtig, så gik selvfølgelig på toilet for at kigge.

Men det var bare meget mørkebrunt det der kom, har aldrig prøvet det før, det ligner ikke blod, det er bare brunt.
Det holdte en pause i nogle timer, og er så kommet lidt i nat, og hele dagen idag.

Hvad kan det være?

Jeg har hver måned (når jeg ikke er gravid) blod i udflådet omkring ægløsning og et par dage efter... måske er det det?

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Har ingen anelse, det er færste gang i mit liv jeg prøver det.
Det er bare mørkebrunt og ligner slet ikke blod?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.