Prinsesse Mini T's hule uge 29+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Happiness

Smuk smuk mavse

Og skønt at du snart har ferie/barsel. Kan huske hvordan jeg bare talte ned til det. Men så kom det skræmmende tæt på til sidst...

Men det er jo fedt at have tiden her til sommer! Selv om det ikke behøver blive alt for varmt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha - hvor hyggeligt Så blev du vel lige en halv meter højere? (afhængig af, hvilken type det var selvfølgelig)

Min søster har også fortalt om en dame, som hun ventede på bussen sammen med, sad og snakkede til min nevø gennem maven... Hehe... Havde vidst været en meget speciel oplevelse

heeh det er da altid rart at vide at man har en dejligt mave men det var sku også lidt underligt at få det afvide på gaden af en VILDT fremmed.. hehe. 

okey.. Det lyder nu alligevel også lidt skummelt at hun begyndte at snakke med babyen i maven.. :s det ved jeg ikke lige om jeg helt ville kunne. :s

Anmeld

10. juni 2011

Trine89

Happiness skriver:

Smuk smuk mavse

Og skønt at du snart har ferie/barsel. Kan huske hvordan jeg bare talte ned til det. Men så kom det skræmmende tæt på til sidst...

Men det er jo fedt at have tiden her til sommer! Selv om det ikke behøver blive alt for varmt

Tak tak  

Jah jeg tæller godt nok også rigtig meget ned til det hehe det bliver lækket.. Har såå mange ting jeg kan hygge mig med den første tid

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

heeh det er da altid rart at vide at man har en dejligt mave men det var sku også lidt underligt at få det afvide på gaden af en VILDT fremmed.. hehe. 

okey.. Det lyder nu alligevel også lidt skummelt at hun begyndte at snakke med babyen i maven.. :s det ved jeg ikke lige om jeg helt ville kunne. :s

Neej, ville nok tænke mit Hehe...

Men det var vidst en ældre dame, så er det ikke så spooky

Anmeld

10. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Neej, ville nok tænke mit Hehe...

Men det var vidst en ældre dame, så er det ikke så spooky

hehe.. Jeg ved sku ikke lige hvordan jeg ville reagere hvis det var mig. ligemeget om det var en ældre dame eller ej.. 

Men jah nogen gang oplever man nogle mærkelig ting som gravid. 
For noget tid siden da jeg var i Netto for at handle stod der en lille pige, med sin store bror tror jeg, foran mig. pludselig vender hun sig om, kigger op på mig og spørg "er du gravid?" jeg siger jo "ja" og så siger hun bare okay og vende sig om igen. hehe

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Billedet er fra i går  

Men det er godt nok vildt som tiden og går og som maven vokser.
Der er masser liv i hende der inde, selvom nogen gange mangler hun godt nok situations fornæmmelse i hvorfor man skal okse rundt. Nogen gange så kan hun godt lige give et los når jeg snakke i telefon med en kunde eller har kunde på besøge på kontoret, og så kan man godt lige ryge lidt ud af den.. men det er jo dejligt at mærke hende. det må jo være tegn på hun har det godt

Men i dag er der PRÆCIS 5 uger til at jeg har i uges ferie som så umildbart efter bliver til Barsel. og jeg GLÆDER mig.

Trine, Som i dag er 29+6

Sikke en smuk mave... Nu sker der rigtig noget... 

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

hehe.. Jeg ved sku ikke lige hvordan jeg ville reagere hvis det var mig. ligemeget om det var en ældre dame eller ej.. 

Men jah nogen gang oplever man nogle mærkelig ting som gravid. 
For noget tid siden da jeg var i Netto for at handle stod der en lille pige, med sin store bror tror jeg, foran mig. pludselig vender hun sig om, kigger op på mig og spørg "er du gravid?" jeg siger jo "ja" og så siger hun bare okay og vende sig om igen. hehe

Haha - hvor sødt Så dejligt, at børn ingen hæmninger har

Mødte også en lille pige i H&M, som også spurgte løs... Så fandt hun en natdragt og sagde, at den nok var for stor til min pige... Haha... Og så til sidst gik hun helt ind til min mave med hovedet og løftede op i min bluse  Så vidste alle i H&M lige, at mine leggins var trukket heeeelt op over maven Haha...

Anmeld

10. juni 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Sikke en smuk mave... Nu sker der rigtig noget... 

taak søde

jah den har taget et ordenlig ryk siden sidst jeg lagde et billede op.. hehe

Anmeld

10. juni 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha - hvor sødt Så dejligt, at børn ingen hæmninger har

Mødte også en lille pige i H&M, som også spurgte løs... Så fandt hun en natdragt og sagde, at den nok var for stor til min pige... Haha... Og så til sidst gik hun helt ind til min mave med hovedet og løftede op i min bluse  Så vidste alle i H&M lige, at mine leggins var trukket heeeelt op over maven Haha...

Jah Børn er sku herlige  

nååårh hvor kært.. 
men neeej ikke alt påklædning til gravide er ikke lige sexet.. hehe.. Jeg har sku også tit haft mine leggins trukke RIGTIG GODT op over maven.. hehe. selvom det ikke ser så smart ud er det, det som er mest behageligt..  

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Jah Børn er sku herlige  

nååårh hvor kært.. 
men neeej ikke alt påklædning til gravide er ikke lige sexet.. hehe.. Jeg har sku også tit haft mine leggins trukke RIGTIG GODT op over maven.. hehe. selvom det ikke ser så smart ud er det, det som er mest behageligt..  

Nej, er ikke altid lige fræk og få med i seng Haha...

Men den ultimativ bedste investering jeg har lavet, er et par Mamalicious-leggins, så er maven bare dækket HELT ind - og det er SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.