Når man bare ikke gider at være storesøster i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

IIIH! Mormor passer J-barnet natten over så vi kan hvile ud, nu hvor 3-dagesfeberen er veloverstået. Jeg havde planer om at tusse ned og hilse på et par kammerater der skal spille på en bar ikke så langt herfra, men mon ikke min mor så får fortalt min lillesøster det, så hun nu sidder dernede og venter på mig?

Ikke liiiige just d et jeg havde lyst til, at min ADHD-ramte, halvsnaldrede lillesøster skal sidde og synge mig ind i øret og nasse mine cigaretter og liiige låne 100kr til øl hele aftenen...  Overvejer bare at blive hjemme - men nu sidder hun jo og venter og tror jeg kommer...  Ih, det er bare så langt fra det jeg havde behov for i aften - fra ét krævende lille barn til et krævende stort barn... Og JA - jeg er skidesmålig, jeg ved det godt!!! Men nu har hun jo været med de sidste 3 gange jeg har haft en friaften (og været den sidste der gik hjem), og i aften GAD jeg bare ikke være storesøster...

Æv! 

R. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

mariamiss6

Hoooold da op, ved din mor og søster at du ved hun er der?

For hvis ikke, er der jo ingen "skade" sket ved at du pludselig hellere ville et andet sted hen

Anmeld

10. juni 2011

<3

Anonym skriver:

IIIH! Mormor passer J-barnet natten over så vi kan hvile ud, nu hvor 3-dagesfeberen er veloverstået. Jeg havde planer om at tusse ned og hilse på et par kammerater der skal spille på en bar ikke så langt herfra, men mon ikke min mor så får fortalt min lillesøster det, så hun nu sidder dernede og venter på mig?

Ikke liiiige just d et jeg havde lyst til, at min ADHD-ramte, halvsnaldrede lillesøster skal sidde og synge mig ind i øret og nasse mine cigaretter og liiige låne 100kr til øl hele aftenen...  Overvejer bare at blive hjemme - men nu sidder hun jo og venter og tror jeg kommer...  Ih, det er bare så langt fra det jeg havde behov for i aften - fra ét krævende lille barn til et krævende stort barn... Og JA - jeg er skidesmålig, jeg ved det godt!!! Men nu har hun jo været med de sidste 3 gange jeg har haft en friaften (og været den sidste der gik hjem), og i aften GAD jeg bare ikke være storesøster...

Æv! 

R. 

Sig bare at du pludselig havde andre planer og at det er hvad det er - En friaften kommer sjældent som mor også er det med at nyde dem du får

Så kort sagt - dish hende med god samvittighed

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

Havde nok sagt at jeg havde fundet noget andet at bruge min friaften på, du behøves jo ikke indrøme det er pga det

Anmeld

11. juni 2011

anna-jonas

Hvad så kære R?? Blev du rullet for 100 bobs, og smøger? Eller blev du hjemme??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.