Latifa s hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

mama09

Var helt normalt....... Lægen sagde børns hjerter slår hurtigere, og fordi der ikke er så meget kød på hendes krop endnu, kunne man hører det tydligere. Tak for jeres beskeder dengang jeg var så nervøs.. Det var så heldigvis ikk noget at være nervøs for og lægen roste hende op til skyerne, for hun lå pænt imens han scannede hende! Abo og mor stolte! God weekend piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Vingummien

Det er vist et eller andet der er gået forbi min næse :d men dejligt at der ikke er noget galt med hende

Anmeld

10. juni 2011

mama09

Vingummien skriver:

Det er vist et eller andet der er gået forbi min næse :d men dejligt at der ikke er noget galt med hende

Også nogen mdr siden vi var til 2 årig undersøgelse, hvor vores læge gerne vil ha en anden til at tjekke hendes hjerte, pga. Hun synes hendes hjerte havde ekstra lyd.".. Der var bare lang ventetid til special lægen men det var vi så idag ja dejligt

Anmeld

10. juni 2011

mama09

Vingummien skriver:

Også nogen mdr siden vi var til 2 årig undersøgelse, hvor vores læge gerne vil ha en anden til at tjekke hendes hjerte, pga. Hun synes hendes hjerte havde ekstra lyd.".. Der var bare lang ventetid til special lægen men det var vi så idag ja dejligt

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

mama09 skriver:

Ahhh  ja er det noget man ikke skal forlange af mig så er det at huske så langt tilbage i tiden

Anmeld

10. juni 2011

<3

JAH!!! For fedt!!!!

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Godt!!!

Anmeld

11. juni 2011

Rosa

Dejligt at høre 

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

Åh det var godt!!!! Det er aldrig sjovt at gå og vente på sådan noget!

Anmeld

13. juni 2011

mama09

Kirle skriver:

JAH!!! For fedt!!!!

Meget ... Lettelse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.