Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kamtok skriver: Babysam der åbnede på Holmbladsgade i dag, har tilbud på puslebord i morgen. Det er et kø-tilbud (de åbner kl. 10) og de har kun 5 stk. til den pris, men det er en Nelly puslekommode til 699,- sat ned fra 1399,-
Babysam der åbnede på Holmbladsgade i dag, har tilbud på puslebord i morgen. Det er et kø-tilbud (de åbner kl. 10) og de har kun 5 stk. til den pris, men det er en Nelly puslekommode til 699,- sat ned fra 1399,-
kan da lige smutte forbi og få kigget på det så må man håbe jeg når det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gravid20 skriver: Hey tøser. hvis der er nogen der ligger inde med en af nederstående ting i fin stand, og til en fornuftig pris, så må i meget gerne kontakte mig -Tremmeseng (Hvid) (inkl. Madres) -pudslebord (Hvid)
Hey tøser. hvis der er nogen der ligger inde med en af nederstående ting i fin stand, og til en fornuftig pris, så må i meget gerne kontakte mig
-Tremmeseng (Hvid) (inkl. Madres)
-pudslebord (Hvid)
min moster har en hvid tremmeseng til 150kr. dog uden madras ..
Hat et helt værelse i lys ahorn farvet - kr 1500,- for seng, reol, puslebord og madresser etc. Interesseret selvom farven er forkert?
mvh Inger
inger71 skriver: Hat et helt værelse i lys ahorn farvet - kr 1500,- for seng, reol, puslebord og madresser etc. Interesseret selvom farven er forkert? mvh Inger
Hvad er prisen for kun pudslebord og seng+madres ?
MillePrinsessensMor skriver: min moster har en hvid tremmeseng til 150kr. dog uden madras ..
har du et billed af den ? - lyder meget billigt, men vil dog gerne lige se den først ..
gravid20 skriver: har du et billed af den ? - lyder meget billigt, men vil dog gerne lige se den først ..
hmm jeg har ikk noget . Men ved ikk om min moster har .. kan kontakte hende senere hvis det er den fejler ikk noget som helst og er kun blevet brugt i 2 år
MillePrinsessensMor skriver: hmm jeg har ikk noget . Men ved ikk om min moster har .. kan kontakte hende senere hvis det er den fejler ikk noget som helst og er kun blevet brugt i 2 år
Det lyder rigtig godt. du må meget gerne lige høre hende om hun har et billed af den, ellers kan jeg vel bare tage ud og se på den
_hvor bor hun henne a ?
OP OP !!!!
gravid20 skriver: OP OP !!!!
Prøv den blå avis ( www.dba.dk) eller gul og gratis (guloggratis.dk)
Der plejer at være masser af babyudstyr og du kan søge på specifikke lokationer i Danmark - Sjælland, København, Østjylland etc.
Vh.
gravid20 skriver: Det lyder rigtig godt. du må meget gerne lige høre hende om hun har et billed af den, ellers kan jeg vel bare tage ud og se på den _hvor bor hun henne a ?
Det er i korsør :-)
Ked a jeg først svare nu, der var en del problemer herhjemme igår , så kom ikk på ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128