Tekstudfald under upload! Se lige her!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa venner!

Jeg har lige oplevet noget underligt det sidste døgns tid.
Der sker det, at når jeg trykker på "send-knappen" når jeg skal lægge et svar ind i en tråd...eller skrive en mail, så forsvinder beskeden og der kommer intet ind.

Desuden har jeg oplevet, at hvis jeg fx skal deltage i en afstemning, så havner man i et svar-tekst felt.
Det sidste her har en af de andre fra staff også oplevet.

Vi har haft det oppe og vende i staff, og blev enige om, at jeg lige skulle spørge herinde om andre har oplevet det samme??

På staffs vegne
Sussie Thyssen

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

SussieThyssen

Jeg opper lige engang

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

er det kun noget som i der er staff oplever.

jeg er ikke staff, men jeg har ikke oplevet det

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

er det kun noget som i der er staff oplever.

jeg er ikke staff, men jeg har ikke oplevet det

Altså det vi er interesseret i at vide er, om andre brugere har oplevet det herinde.

Anmeld

10. juni 2011

Elvers

SussieThyssen skriver:

Hejsa venner!

Der sker det, at når jeg trykker på "send-knappen" når jeg skal lægge et svar ind i en tråd...eller skrive en mail, så forsvinder beskeden og der kommer intet ind.

Desuden har jeg oplevet, at hvis jeg fx skal deltage i en afstemning, så havner man i et svar-tekst felt.

Vi har haft det oppe og vende i staff, og blev enige om, at jeg lige skulle spørge herinde om andre har oplevet det samme??

På staffs vegne
Sussie Thyssen

Jep, det har jeg oplevet nogle gange... og det er virkelig surt, når man har skrevet et langt svar og skal til at skrive det igen

Anmeld

10. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har kun oplevet at når jeg har trykket på en afstemning, og så bagefter trykker at jeg gerne vil skrive noget så kommer der intet frem... Den grønne boks til at skrive dukker op men ALT andet er væk... ingen smilies til højre, ingen tekstredigering, ingen genveje foroven.. intet bare en grøn boks og så lige banneret med baby.dk...

ved ikke om det er det du mente med afstemning....

Anmeld

10. juni 2011

.....

SussieThyssen skriver:

Hejsa venner!

På staffs vegne
Sussie Thyssen

En jeg skriver med herinde, har nu oplevet 2 gange vidst, at hendes brev bliver slettet og dermed ikke sendt til mig, når hun trykker på "Send besked"

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Tak skal I have...det er præcis det samme jeg oplever..jeg giver lige beskeden videre til Henrik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.