36+6 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Sitrani

Så er jeg næsten 37 fulde uger henne

Synes godt nok maven er blevet kæmpe nu... Den lille bokser meget rundt derinde, så det er bare rigtig hyggeligt! Men symfysen er blevet meget øm, så har ret ondt hele dagen, desværre... Men nu er der heller ikke længe igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Happiness

Flot struttende mave

Den sidder kanont på dig!

Anmeld

10. juni 2011

Sitrani

Happiness skriver:

Flot struttende mave

Den sidder kanont på dig!

Tak, pænt sagt  Ja, den strutter en hel del, synes jeg.. haha..

Anmeld

10. juni 2011

Mother-love

STN skriver:

Så er jeg næsten 37 fulde uger henne

Synes godt nok maven er blevet kæmpe nu... Den lille bokser meget rundt derinde, så det er bare rigtig hyggeligt! Men symfysen er blevet meget øm, så har ret ondt hele dagen, desværre... Men nu er der heller ikke længe igen!

rigtig flot mave Jeg var meget meget øm i min mave til sidst. fordi hun var så aktiv og sparkede så hårdt.. og selvom hun stod fast i bækkenet var det ikke en hindring i at skifte side at ligge i med ryggen.. og nu hvor jeg har hende ude (fik hende d.30. maj) forstår jeg skam godt at jeg var så øm i maven hun er godt nok en sprællerøv hehe..

held og lykke med fødslen

Anmeld

10. juni 2011

RiUL

Ih en fiiiin mavse Den er bare så flot!

Anmeld

10. juni 2011

Jemion

Hvor er din mavse bare fin og struttende Den sidder så pænt på dig

Anmeld

10. juni 2011

Sitrani

michelledam skriver:

rigtig flot mave Jeg var meget meget øm i min mave til sidst. fordi hun var så aktiv og sparkede så hårdt.. og selvom hun stod fast i bækkenet var det ikke en hindring i at skifte side at ligge i med ryggen.. og nu hvor jeg har hende ude (fik hende d.30. maj) forstår jeg skam godt at jeg var så øm i maven hun er godt nok en sprællerøv hehe..

held og lykke med fødslen

Haha, ja der kan man bare se...

Jeg er nu slet ikke øm i maven, kun i symfysen og lidt i lænden fordi leddene er så bløde nu...

Anmeld

10. juni 2011

FruEllingsen

Hvor er det en smuk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.