graviditet og sex - hvordan gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

så prøvede vi lige igen igår  og nej det er da helt umuligt at finde en stilling som bare er behagelig. den kæmpe dunk jeg render rundt med er da også bare i vejen for alt  lige meget hvad for en stilling vi prøver så er det bare ikke det samme.

den stilling vi kan overleve med indtil videre er hvor han ligger på skrå ovenpå mig så maven ikke bliver mast  men hold kæft hvor er det akavet.

hvad gør i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Nalle

Lagde i ske

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

så prøvede vi lige igen igår  og nej det er da helt umuligt at finde en stilling som bare er behagelig. den kæmpe dunk jeg render rundt med er da også bare i vejen for alt  lige meget hvad for en stilling vi prøver så er det bare ikke det samme.

den stilling vi kan overleve med indtil videre er hvor han ligger på skrå ovenpå mig så maven ikke bliver mast  men hold kæft hvor er det akavet.

hvad gør i??

Jeg har aldrig syntes at sex var behageligt når jeg var gravid...men den bedste stilling for mig har altid været, at han lagde sig på siden og jeg så lå på ryggen med et par puder under hoved og overkrop og ind mod hans understel, så mit ene ben lå mellem hans lår og det andet ind over hans hofte.
Så klemte han ikke min mave, og jeg kunne selv bestemme hvordan og hvor meget?

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg har aldrig syntes at sex var behageligt når jeg var gravid...men den bedste stilling for mig har altid været, at han lagde sig på siden og jeg så lå på ryggen med et par puder under hoved og overkrop og ind mod hans understel, så mit ene ben lå mellem hans lår og det andet ind over hans hofte.
Så klemte han ikke min mave, og jeg kunne selv bestemme hvordan og hvor meget?

Kærligst
Sussie

det minder meget om vores tror jeg og dog lyder din bare mere behageligt  

Anmeld

11. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det minder meget om vores tror jeg og dog lyder din bare mere behageligt  

Jeg har altid syntes det var den eneste jeg kunne holde ud, for jeg har haft en kæmpemave i alle 3 graviditeter LOL

Så versågod at prøve...jeg kan kun anbefale den

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Har I prøvet Doggy style? 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Har I prøvet Doggy style? 

ja og synes faktisk at den gør lidt ondt nu hvor jeg er blevet højgravid  det er som om den rammer noget deroppe som den ikke skal ramme.

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

ja og synes faktisk at den gør lidt ondt nu hvor jeg er blevet højgravid  det er som om den rammer noget deroppe som den ikke skal ramme.

Okey, måske han skal gør det blider? 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Okey, måske han skal gør det blider? 

tror ikke han gøre det blidere  han er så bange for at baby skal gå i stykker  hehe

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

tror ikke han gøre det blidere  han er så bange for at baby skal gå i stykker  hehe

Hmm... Så er der vel ikke så at gøre.. Kan ikke lige komme på nogen stillinger for maven ikke er i vejen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.