Hej Karina.
Jeg skal nok gøre mit for at vi ikke kommer til at vente længe.
Der er 4 ugers ventetid på Augustenborg, så jeg håber de vil tage.
Heidi: Jeg kan heller ikke se hvor de får de observationer fra..
Hjemme er han en ganske normal dreng.
Glad, kærlig, sur, i gang.. Ja som et barn nu skal være..
Men i skolen er han, ked af det, opfarende, siger grimme ord..
Så hellere få ham udredt end bare lade stå til.
Min læge ville ikke have ham til børnelæge.. Citat: "de har ikke en skid forstand på det alligevel".
Jeg har så hørt at flere af børnelægrne er hurtige til at give børnene et diagnosestempel og så er de ikke ordenligt udredt alligevel..
Olivers far prøver så godt han kan, men det er jo ikke nemt at være på sidelinjen.
Det er jo mig både skole og psykologen henvender sig til, fordi jeg er den der har Oliver i hverdagen.
Men han stiller gerne op, når der skal køres..
Han har lige haft Oliver 3 weekender i streg, det er noget jeg kan mærke, for så har jeg lader batterierne op til når Oliver kommer hjem igen

Jeg tror også at både skole og psykolog kan mærke at jeg ikke lader mig spise af med noget mere..
Nu har vi været i gang og set tiden an i snart 15 mdr.
1 kl. er noget mere alvorligt end børnehavekl. så nu skal der ske noget.
Han har fået plads på heldagsskolen i Øster Hjermitslev, men de har sørme ikke lige en ledig plads så han kan ikke starte der til august!!!
Der er ikke støttetimer til ham næste år.. Det er der ikke råd til..
Så jeg har lige en skolechef (Når der tiltræder en ny til august) jeg lige skal ha snakket med.. Det hjælper jo ikke at det er "alm." mennesker der skal gå ind og støtte op om Oliver. Han har jo specielle behov..
Så synes lige han skal have at vide at det ikke er okay..
Hilsen Annette, der vist lige skrev sig varm der