Så får mor og far endelig en fridag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

h_bernie

Lørdag skal manden og mig selv til bryllup. Åh jeg glæder mig til at komme lidt ud og hygge med manden og venner. Alberte og August bliver passet i vores eget hus, da jeg alligevel ville have hentet Alberte, når vi kørte hjem. Hun spiser stadig lidt om natten, så mine forældre skulle altså ikke bøvle med hende hele natten.

Har tidligere haft flaskeproblemer. Troede til sidst hun ville tage den, men nej. Mit stædige barn nægtede pure flasken, så de par gange jeg har været i byen er jeg kaldt hjem til skrigende barn....altså lige indtil i går Havde købt en anden slags erstatning, så tænkte lige vi skulle prøve igen. Og ungen åd og åd. Den lugter altså også lidt anderledes. Men som min far sagde, der er jo også noget sodavand vi kan lide og noget vi ikke kan. Så nu kan jeg være mere rolig. Nu er jeg da sikker på hun kan få sin aftenmælk, som hun er vant til og jeg kan få en glas rødvin

Rigtig god weekend til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

sarahb

hvor lyder det dejligt
I må have en fantastisk aften..

Anmeld

10. juni 2011

<3

Skøøønt! Hyg jer rigtigt meget ! <3

Anmeld

10. juni 2011

Klumpe-dumpe

Ej hvor skønt for jer.

Ha´en rigtig hygsom aften :)

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

sarahb skriver:

hvor lyder det dejligt
I må have en fantastisk aften..

Mange tak, men for pokker om den lille stædige unge da nægtede flasken til aften. Utroligt altså.

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

Kirle skriver:

Skøøønt! Hyg jer rigtigt meget ! <3

Mange tak, men nu med barn der alligevel ikke tager flaske.

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

Rose <3 skriver:

Ej hvor skønt for jer.

Ha´en rigtig hygsom aften

Tusind tak...dog ønsker mindstebarnet ikke flasken alligevel.

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

h_bernie skriver:

Mange tak, men for pokker om den lille stædige unge da nægtede flasken til aften. Utroligt altså.

eiiii hva så??? er du så taget hjem?

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

sarahb skriver:

eiiii hva så??? er du så taget hjem?

Det er først lørdag. Men for pokker altså. Hvor er det belastende. Nå men ungen overlever jo. Så bliver det bare ikke en aften der varer til meget mere end midnat for mit vedkommende.

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

h_bernie skriver:

Det er først lørdag. Men for pokker altså. Hvor er det belastende. Nå men ungen overlever jo. Så bliver det bare ikke en aften der varer til meget mere end midnat for mit vedkommende.

ej du må prøve igen i morgen om dagen evt og se om hun vil. Det ville da være ærgeligt hvis du ikke kan blive til du lyster...
EIIII jeg skal pakke og rydde op, men i stedet sidder jeg her!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.