Flytter snart fra byen af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Vingummien

Inden det er mig der bliver sat ild til

Nuhar der igen igår været brand, den her gang på en skole. Jeg tror simpelhen ikke længere på at det hele er tilfældigt altså

Er sku godt det ikke er opgange det sker ved, altså hvor der bor folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

JustAnotherName

Vingummien skriver:

Nuhar der igen igår været brand, den her gang på en skole. Jeg tror simpelhen ikke længere på at det hele er tilfældigt altså

......endnu, ihvertfald!  Men ja, jeg tror bestemt også, at der tegner sig et mønster på, at vi har en pyroman løs i byen. Sååå skummelt!!

Anmeld

10. juni 2011

JustAnotherName

Vingummien skriver:

......endnu, ihvertfald!  Men ja, jeg tror bestemt også, at der tegner sig et mønster på, at vi har en pyroman løs i byen. Sååå skummelt!!

Anmeld

10. juni 2011

Klumpe-dumpe

Ej puha, nej brande er aldrige sjove.

Da vi havde brand sidste år, var den jo også (uofficelt) påsat, men heldigvis er den beboer nu flyttet, altså den person der skulle futtes af.

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

Ej puha, nej brande er aldrige sjove.

Da vi havde brand sidste år, var den jo også (uofficelt) påsat, men heldigvis er den beboer nu flyttet, altså den person der skulle futtes af.

heldigt nok  må man sige

Anmeld

10. juni 2011

otlitrom

Hvorfor kan folk ikke vente 14 dage til skt. Hans? Jeg synes de skal lade være med at tænde ild til dig, Sus. Det ville jeg sgu blive ked af

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

kitty skriver:

Hvorfor kan folk ikke vente 14 dage til skt. Hans? Jeg synes de skal lade være med at tænde ild til dig, Sus. Det ville jeg sgu blive ked af

Hehe lige pt så tror jeg ingen kan vide sig sikker i Randers

Anmeld

10. juni 2011

Lilac

Det lyder da vildt! Og det har jeg så slet ikke hørt noget om - det siger bare lidt om hvor jeg jeg følger med i verden omkring mig 

Anmeld

10. juni 2011

Vingummien

Lilac skriver:

Det lyder da vildt! Og det har jeg så slet ikke hørt noget om - det siger bare lidt om hvor jeg jeg følger med i verden omkring mig 

Øh ja for så langt er du altså heller ikke væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.