Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inden det er mig der bliver sat ild til
Nuhar der igen igår været brand, den her gang på en skole. Jeg tror simpelhen ikke længere på at det hele er tilfældigt altså
Er sku godt det ikke er opgange det sker ved, altså hvor der bor folk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vingummien skriver: Inden det er mig der bliver sat ild til Nuhar der igen igår været brand, den her gang på en skole. Jeg tror simpelhen ikke længere på at det hele er tilfældigt altså Er sku godt det ikke er opgange det sker ved, altså hvor der bor folk
......endnu, ihvertfald! Men ja, jeg tror bestemt også, at der tegner sig et mønster på, at vi har en pyroman løs i byen. Sååå skummelt!!
Ej puha, nej brande er aldrige sjove.
Da vi havde brand sidste år, var den jo også (uofficelt) påsat, men heldigvis er den beboer nu flyttet, altså den person der skulle futtes af.
Rose <3 skriver: Ej puha, nej brande er aldrige sjove. Da vi havde brand sidste år, var den jo også (uofficelt) påsat, men heldigvis er den beboer nu flyttet, altså den person der skulle futtes af.
heldigt nok må man sige
Hvorfor kan folk ikke vente 14 dage til skt. Hans? Jeg synes de skal lade være med at tænde ild til dig, Sus. Det ville jeg sgu blive ked af
kitty skriver: Hvorfor kan folk ikke vente 14 dage til skt. Hans? Jeg synes de skal lade være med at tænde ild til dig, Sus. Det ville jeg sgu blive ked af
Hehe lige pt så tror jeg ingen kan vide sig sikker i Randers
Det lyder da vildt! Og det har jeg så slet ikke hørt noget om - det siger bare lidt om hvor jeg jeg følger med i verden omkring mig
Lilac skriver: Det lyder da vildt! Og det har jeg så slet ikke hørt noget om - det siger bare lidt om hvor jeg jeg følger med i verden omkring mig
Øh ja for så langt er du altså heller ikke væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128