Så siger vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Ditter

Minus 1,1 kg siden Mandag...

Det syntes jeg faktisk er okay.. Så nu går det den rigtige vej... Nu skal jeg bare igennem den sværre weekend, syntes det er det sværreste i hele forløbet når man skal tabe sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Hertzum77

Ditter skriver:

Minus 1,1 kg siden Mandag...

Det syntes jeg faktisk er okay.. Så nu går det den rigtige vej... Nu skal jeg bare igennem den sværre weekend, syntes det er det sværreste i hele forløbet når man skal tabe sig...

Flot 

jeg synes også weekenderne er den svære periode i løbet af ugen. Men håber selv på det bliver lettere efterhånden som den dårlige vane bliver bearbejdet

Anmeld

10. juni 2011

Ditter

Hertzum77 skriver:

Flot 

jeg synes også weekenderne er den svære periode i løbet af ugen. Men håber selv på det bliver lettere efterhånden som den dårlige vane bliver bearbejdet

Mange tak... Jeg er vist ikke så god til at lade de dårlige vaner ligge... Jeg har for nogle år siden tabt 57 kg, men har desværre taget 20 kg på af dem, og det er så dem der skal af nu . Eller det vil sige nu kun 19 kg igen

Knus

Anmeld

10. juni 2011

B&J

det går den rigtige vej... super flot

Anmeld

10. juni 2011

Hertzum77

Ditter skriver:

Mange tak... Jeg er vist ikke så god til at lade de dårlige vaner ligge... Jeg har for nogle år siden tabt 57 kg, men har desværre taget 20 kg på af dem, og det er så dem der skal af nu . Eller det vil sige nu kun 19 kg igen

Knus

Jeg er selv gået igang med at skulle tabe 16 kg, mangler 13,8. Er pt. super motoveret og håber det holder ved

Anmeld

10. juni 2011

Sofia24

Hvor flot!! Så er man ligesom i gang ikke...

Jeg gik selv i gang i søndags, så ku være vi peppe/heppe på hinanden

Jeg har dog ikke vejet mig endnu, men har været SÅ sulten og ændret mine spisevaner radikalt så tror helt sikkert på det går den rigtige vej

Anmeld

10. juni 2011

Ditter

B&J skriver:

det går den rigtige vej... super flot

Tak Tak, det er også rigtig dejligt...

Anmeld

10. juni 2011

Ditter

Sofia24 skriver:

Hvor flot!! Så er man ligesom i gang ikke...

Jeg gik selv i gang i søndags, så ku være vi peppe/heppe på hinanden

Jeg har dog ikke vejet mig endnu, men har været SÅ sulten og ændret mine spisevaner radikalt så tror helt sikkert på det går den rigtige vej

Ja det kunne da være en rigtig god ide, den er jeg helt med på... Er spændt på at hører hvad vægten siger så.......

Jeg har ikke ændret vildt på min, men så ved jeg også jeg mister lysten meget hurtigt, men jeg har tænkt over hvad jeg har puttet i munden, og det har da virket.

Knus

Anmeld

10. juni 2011

Ditter

Hertzum77 skriver:

Jeg er selv gået igang med at skulle tabe 16 kg, mangler 13,8. Er pt. super motoveret og håber det holder ved

Super flot,  det er dejligt når man virkelig har lyst og det bare kører.... Forsæt i samme stil

Anmeld

10. juni 2011

Stumpen

Det er da flot med 1,1 kg tabt 

Her er weekenderne også lidt svære at komme igennem.. Men jeg tillader mig nu 30 stykker bland selv slik hver fredag, så har jeg noget at se frem til.. og jeg ved fra tidligere at jo længere jeg kommer i forløbet, des mindre spiser jeg og smider over i hovedet af manden.. Pludselig mærker jeg bare at nu spiser jeg for at spise og så kan han lige så godt æde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.