Slimprop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Mortil2-87

Går slimproppen hver gang inden fødslen eller er der nogen som ikke oplever den er gået..?

Min slimprop gik med min første datter, men denne gang spekulere jeg om den går hver gang???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Bare mig..

Malousmor87 skriver:

Går slimproppen hver gang inden fødslen eller er der nogen som ikke oplever den er gået..?

Min slimprop gik med min første datter, men denne gang spekulere jeg om den går hver gang???

Ja, den går vidst hver gang, men det er ikke alle der opdager det.. Ved nogen går den af flere gange, og så lidt af gangen, at det ikke opdages, og andre kommer den i én, som du måske oplevede første gang.. Men det er langt fra alle der opdager den.. Men alle må vel have sådan en, så jeg vil sige ja, alles kommer ud, men tidspunktet er forskelligt.. Min gik af to omgange, første gang var jeg lidt i tvivl, og anden gang gik den 10 min inden mine veer kom..

Anmeld

19. juni 2011

Mortil2-87

Kan slimproppen vente med af gå til fødslen er gået i gang, ( til vandet går) eller kommer den altid før ??? Min er endnu ikke gået endnu, og jeg har termin på lørdag så er i uge 39+1,, !!!

Tålmodigheden er på sit maximum, så prøver og finde alle mulige tegn på at fødslen måske snart går igang...

Anmeld

19. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Malousmor87 skriver:

Lagde ikk mærke til om min var gået

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

Malousmor87 skriver:

Kan slimproppen vente med af gå til fødslen er gået i gang, ( til vandet går) eller kommer den altid før ??? Min er endnu ikke gået endnu, og jeg har termin på lørdag så er i uge 39+1,, !!!

Tålmodigheden er på sit maximum, så prøver og finde alle mulige tegn på at fødslen måske snart går igang...

Begge gange hvor jeg var gravid opdagede jeg aldrig slimproppen selv om jeg tjekkede mine trusser konstant. 

Anmeld

19. juni 2011

Mortil2-87

MillesMor111010 skriver:

Lagde ikk mærke til om min var gået

Hvis min er gået, har jeg ihvertfald heller ikk opdaget det. så det håber jeg da lidt på ...

Anmeld

19. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

tror ikke min gjorde, har i hvert fald ikke opdaget det hvis den har..

Anmeld

19. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Malousmor87 skriver:

Hvis min er gået, har jeg ihvertfald heller ikk opdaget det. så det håber jeg da lidt på ...

Haha  altså den smutter på et tidspunkt

Anmeld

19. juni 2011

Mortil2-87

Ville da virkelig ønske jeg opdagede min , så ville jeg da ha en følelse af at nu kunne det snart ske, føler jeg kommer til og være gravid til evig tid,. Der er simpelthen ingen tegn til fødsel.. ØV...

Anmeld

19. juni 2011

misslea

Malousmor87 skriver:

Ja - jeg tror altid den går, men mange opdager den slet ikke, hvis den fx bare smutter ud i toilettet, når man har tisset!!

Jeg var SLET ikke i tvivl om, at den var gået, da der lå en stor klat mega klam slim i mine trusser... (ja undskyld detaljerne)

Den gik 2 dage inden jeg fødte.....

Jeg kender mange, som aldrig har set skyggen af slimproppen, men man må jo formode, at den altid går, da det jo er "proppen" optil... heheh!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.