Gab gab gab!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Isabeau

Øv, min datter på 21 mdr. har fået til vane at vågne allerede kl. 5 om morgenen (natten!), og hun nægter at lægge sig til at sove igen. Så mor her har vær´sko at stå op og komme igang med morgenmaden. Det er det første, hun råber på

Håber det bare er en overgang? Hun plejer ellers at være flink til og ta´ et par timer mere. Ca. 7-7.30 plejer hun at stå op.

Så jeg er lidt træt! Ville ha´ taget en lur som jeg har gjort de sidste par dage, men har SÅ mange ting, jeg skal nå idag! Sidder faktisk her foran computeren med det ene ben ude af døren...

Ha´ en god dag alle - ville bare lige brokke mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Bigmamma

Åhh hvor jeg føler med dig  Min datter på snart 17 mdr vågnede  morges kl 4 og så var hun super duper frisk...jeg håber også det går over meget hurtigt igen

Anmeld

10. juni 2011

Isabeau

Bigmamma skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig  Min datter på snart 17 mdr vågnede  morges kl 4 og så var hun super duper frisk...jeg håber også det går over meget hurtigt igen

Krydser vi fingre for

Anmeld

10. juni 2011

Janni.

Øv hvor træls

Silas har nu sovet 6 nætter på eget værelse, han har de sidste 3 morgener stået op kl 5, en enkelt morgen kl 4.. 

Imorges ville han op kl 5, efter at have holdt fest fra kl 2.30 til 4 

Men han er lidt småsyg så regner med at det er derfor

Anmeld

10. juni 2011

Tulle28

Velkommen i klubben! Min datter på 14½ mdr er stået op mellem 4.30 og 5 den sidste måned - og JO det er en fase (det er jeg nødt til at tro på, ellers overlever jeg ikke...)

Tænk på alt det du kan nå at få ud af dagen, og så tidligt i seng med dig

Anmeld

11. juni 2011

Isabeau

Isabeau skriver:

Øv, min datter på 21 mdr. har fået til vane at vågne allerede kl. 5 om morgenen (natten!), og hun nægter at lægge sig til at sove igen. Så mor her har vær´sko at stå op og komme igang med morgenmaden. Det er det første, hun råber på

Håber det bare er en overgang? Hun plejer ellers at være flink til og ta´ et par timer mere. Ca. 7-7.30 plejer hun at stå op.

Så jeg er lidt træt! Ville ha´ taget en lur som jeg har gjort de sidste par dage, men har SÅ mange ting, jeg skal nå idag! Sidder faktisk her foran computeren med det ene ben ude af døren...

Ha´ en god dag alle - ville bare lige brokke mig lidt

Jahh, Stella sov til hele kl. 8.15 idag!!!! Dejlig datter, jeg har - der ved når det er weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.