Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skulle der mon være nogen der ligger inde med en bluse med teksten
"It ain't over till the fat lady screams"
Jeg er simpelthen nødt til at have fat i sådan en trøje
Det skal nok være str. medium/large...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Skulle der mon være nogen der ligger inde med en bluse med teksten "It ain't over till the fat lady screams" Jeg er simpelthen nødt til at have fat i sådan en trøje Det skal nok være str. medium/large...
Jeg kan måske hjælpe dig med at få det trykt på en bluse...
twinboys skriver: Jeg kan måske hjælpe dig med at få det trykt på en bluse...
Ja har godt set flere steder man kan få det trykt, synes desværre bare tit at der bliver brugt sådan nogle kæmpe uformelige t-shirts så håbede lidt at kunne finde en ordentlig bluse... Er det et bestemt sted du kender? Som evt. har en online shop?
TbCp skriver: Ja har godt set flere steder man kan få det trykt, synes desværre bare tit at der bliver brugt sådan nogle kæmpe uformelige t-shirts så håbede lidt at kunne finde en ordentlig bluse... Er det et bestemt sted du kender? Som evt. har en online shop?
Du kan sende mig en bluse og så kan gemalen lave det...
twinboys skriver: Du kan sende mig en bluse og så kan gemalen lave det...
Ahhhh på den måde!!!
Jeg kigger lige lidt på trendsales og sådan... men måske jeg tager dig på ordet!
TbCp skriver: Ahhhh på den måde!!! Jeg kigger lige lidt på trendsales og sådan... men måske jeg tager dig på ordet!
Du skal være velkommen du ved hvor jeg er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128