Gab en nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

ChatH

Valdemar har været vågen ca. 7 gange og været rigtig ked.

jeg er bare ikke nattemenneske og blev næsten lidt irriteret til sidst over at han ikke ville sove.. men så viser det sig at lillemanden har haft ondt i maven og han fyldte en hel ble her fra 10 min. siden. nu er han faldet i søvn på gulvet med nogen af hans bøger... PU HA altså BAD MOM!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

TbCp

Nåååårh lille Valde Og stakkels mor... jeg kender alt for godt til det med natterenderi

Anmeld

10. juni 2011

ChatH

TbCp skriver:

Nåååårh lille Valde Og stakkels mor... jeg kender alt for godt til det med natterenderi

Ja I know skal ikke klage, kunne bare have slået mig selv for at være så lidt pædagogisk i nat og så skulle han bare af med noget

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

CVVE skriver:

Ja I know skal ikke klage, kunne bare have slået mig selv for at være så lidt pædagogisk i nat og så skulle han bare af med noget

Aj men for pokker altså.. når man har været oppe mange gange så er det eddermame svært at blive ved med at være søde forstående rolige mor...

Anmeld

10. juni 2011

Klumpe-dumpe

Ej hvor synd for lille Valde-boy :( og moderen.

Her har det også været en gaaab nat, da jeg hentede M igår i dp havde hun feber, faldt så hurtig søvn, men vågnede lidt over 21, hvor feberen var 39,2 - så kom hun ind i min seng, hvor hun på panodil sov, -men hun har kløet sit øre så voldsomt, at jeg er vågnet en million gange....

Anmeld

10. juni 2011

Lilac

åååååh, hvor hårdt!!!! (ser IKKE frem til alle de natte-vågnerier, selvom jeg glæder mig til at se det lille vidunder i min mave) 

Men GUD hvor er sovende børn kæææære! Og især din Valde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.