Buzz Lightyear kage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

K&S

Caroline86 skriver:

hvordan kan du blive VED med at forbløffe mig med dine evner?

Hver gang tænker jeg "NU kan den ikke toppes" men alligevel finder du en ny måde at lave en helt fantastisk kage

Lige mine tanker.....! DET ER FOR VILDT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

sandorff

Anasmor skriver:

Buzz kage til Zilas som eeeelsker Buzz... han fik desuden kagen, en Buzz cykel og en Buzz cykelhjelm... man er vel godt kørende

Kagen er med lyse bunde og tobleronecreme og limemousse med hakket mørk chokolade

"Mod det uendelige univers "

Buzz er håndmodelleret på 5½ time  

du er jo "hul-i hovdet" god til det der!  

Anmeld

10. juni 2011

mth1987

Woooow jeg mundlam. Det er jo sindssyg flot. Er vildt misundelig over det ikk er mig der kan det.... Wooooow

Anmeld

10. juni 2011

kiwilouise

Anasmor skriver:

Buzz kage til Zilas som eeeelsker Buzz... han fik desuden kagen, en Buzz cykel og en Buzz cykelhjelm... man er vel godt kørende

Kagen er med lyse bunde og tobleronecreme og limemousse med hakket mørk chokolade

"Mod det uendelige univers "

Buzz er håndmodelleret på 5½ time  

du er så vild

har du ikke en hjemmeside hvor man kan se alle dine kager? og hvor i landet bor du hvis man nu skulle buge en sindsyg kage en dag

Anmeld

10. juni 2011

Karina

Nøj.. hvor er den flot - sikke et arbejde

Anmeld

10. juni 2011

Anasmor

mariamiss6 skriver:

Igen, floooootter kage

Nu sagde du selv lige at det tog dig 5½ time at lave buzz, hvor lang tid bruger du i gennemsnit på at modellere en enkelt figur? 

Sådan af dem du har lavet, i gennemsnit.... 

Og hvor tykt et lag smørcreme har du egentlig på dine kager? for de er altid SÅ straight Og og og og og og, hvor tykt ruller du egentlig din fondant ud, til overtrækket altså?

Puh det ved jeg ikke, men jeg bruger meget tid på det, for vil gerne have at det er okay.. i mine øjne...

Buzz er lavet over tre omgange for ikke at tynge ham ... først kroppen, dagen efter armene, og 6-7 timer efter igen, satte jeg vingerne på..

Jeg læger altid sammen i udtræksforme, derfor bliver kagerne fine lige, og man skal næsten ikke bruge noget smørcreme... jeg bruger PSC..

Og fondanten er vel en 2-3 mm... ikke ret tykt ... Håber det gav mening

Anmeld

10. juni 2011

Anasmor

kiwilouise skriver:

du er så vild

har du ikke en hjemmeside hvor man kan se alle dine kager? og hvor i landet bor du hvis man nu skulle buge en sindsyg kage en dag

Nej det har jeg desværre ikke...

Anmeld

10. juni 2011

Anasmor

sandorff skriver:

du er jo "hul-i hovdet" god til det der!  

...griner.. tak

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

Hold da kæft den er sej. Min søn ville falde bagover. Han elsker Buzz. Virkelig flot. Men der er også brugt mange timer!!

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

Kæft , hvor er du sej !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.