Fik i øvrigt dagens forskrækkelse tidligere da et barn skreg nede i gården i en Emmaljunga klapvogn og jeg stod og lavede hyldeblomstsaft med sønnike oppe i lejligheden men kunne se klapvognen fra køkkenvinduet.
I det samme kommer en nabos lille pige med sin bedstefar hen og han kigger bekymret til babyen. De plejer at komme hurtigt ud af butikken men de kom bare ikke. Så jeg åbnede vinduet og sagde at moren var inde i butikken. Men han misforstod og gik hen til en anden butik (det kan jo ske) og så så jeg pludseligt at babyen lå ude i stoffet! Det havde jeg aldrig set før!
Så mig slukke for blusset under gryden, sikrer at jeg havde nøgler og så ellers 20kilos sønnike på hoften og så løb jeg ned i strømpefødder! Heldigvis var bedstefaren nået at komme ud igen ellers var babyen da endt på jorden! FUCK!!! Og moren kom så ud og virkede ærligt talt ret kold overfor vores historie og vores formaninger om at nu skulle hun altså til at bruge sele!
Ej puha tænk hvis babyen var røget ud! Min søn blev dødforskrækket og har snakket MEGET om babyen og at den var ved at falde ud af klapvognen... Er så glad for ham bedstefaren var der og fatter intet af morens opførsel!
Anmeld