hvor er det svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

sarahb

at køre i bil med hold i nakken....

AVVVVVVVVVVVVVVVV!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Vingummien

hehe kan lige se det for mig ej ik pænt sagt, men nej det er ikke sjovt

Anmeld

10. juni 2011

Vinker

sarahb skriver:

at køre i bil med hold i nakken....

AVVVVVVVVVVVVVVVV!!!!!!

av av - håber det er bedre idag!

Stort kram herfra

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Vinker skriver:

av av - håber det er bedre idag!

Stort kram herfra

Meget værre i dag... har fået afvise jeg skal dope mig så hopper den selv på plads inden for 1-3 dage.. Fedt når vi rejser i morgen.. Typisk!

Anmeld

10. juni 2011

Vinker

sarahb skriver:

Meget værre i dag... har fået afvise jeg skal dope mig så hopper den selv på plads inden for 1-3 dage.. Fedt når vi rejser i morgen.. Typisk!

ej øv øv altså.... Håber I trods det får en kanon ferie smukke - Det fortjener I

Anmeld

10. juni 2011

h_bernie

ha ha nej det lyder ikke hverken nemt eller rart.

Anmeld

10. juni 2011

Skouboe

Håber I får en dejlig ferie - hold i nakken eller ej

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Tak søde kvinder.
Jeg har taget piller og taget et varmt bad nu er det bedre men pga pillerne, så keep Them coming
Jeg skal på ferie og nyde det så må jeg bare kaste et par panodiler mere i kæften...

Anmeld

10. juni 2011

Skouboe

sarahb skriver:

Tak søde kvinder.
Jeg har taget piller og taget et varmt bad nu er det bedre men pga pillerne, så keep Them coming
Jeg skal på ferie og nyde det så må jeg bare kaste et par panodiler mere i kæften...

That's the spirit!

Der er ingen grund til at lade en mindre detajle som hold i nakken ødelægge ferien

For mig har det øvrigt at altid virket at snuppe nogle muskelafslappende piller ½ time inden sengetid så mine muskler rigtigt kunne slappe af natten over - det har ihvertfald virket som om det blev bedre dagen efter, også mere end de gange hvor jeg ikke har taget piller inden sengetid.

Jeg håber I får en dejlig ferie alle sammen og rigtigt får slappet af

Anmeld

10. juni 2011

sarahb

Skouboe skriver:

That's the spirit!

Der er ingen grund til at lade en mindre detajle som hold i nakken ødelægge ferien

For mig har det øvrigt at altid virket at snuppe nogle muskelafslappende piller ½ time inden sengetid så mine muskler rigtigt kunne slappe af natten over - det har ihvertfald virket som om det blev bedre dagen efter, også mere end de gange hvor jeg ikke har taget piller inden sengetid.

Jeg håber I får en dejlig ferie alle sammen og rigtigt får slappet af

tak
Hva er det for nogle piller, for det er præcisom natten det er helt galt med at vende sig og om morgen kan man intet fordi man har spændt hele natten, GRÆD i morges for jeg ikke kunne rykke mig...
Men så var det da for en gangs skyld omer der var oppe kl. 6 med ungerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.