Roskilde festival 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tager afsted hvis vi ikke skal ud at rejse.

Jeg vil da klart se Veto og PJ Harvey. To af mine absolut faves. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ellim

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tager afsted hvis vi ikke skal ud at rejse.

Jeg vil da klart se Veto og PJ Harvey. To af mine absolut faves. 

Så håber vi bare på lige så godt vejr som de to sidste år, så er der heller ikke grund til at tage ud og rejse

Glæder mig også super meget til Veto.. En af mine ynglings sange af ALLE sange er "Am I awake or should i wake up" med Veto.. LOVE IT!!!!

Anmeld

9. juni 2011

Ellim skriver:

Så håber vi bare på lige så godt vejr som de to sidste år, så er der heller ikke grund til at tage ud og rejse

Glæder mig også super meget til Veto.. En af mine ynglings sange af ALLE sange er "Am I awake or should i wake up" med Veto.. LOVE IT!!!!

Præcis. Vi trænger dog til at komme ud at rejse. Har ikke haft råd til det siden vi mødte hinanden. Så håber lidt på rejse. De sidste to år har jeg været på Skive, fordi vi kan få gratis husly. Men intet - intet - intet slår ROSKILDE!!!! 

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

Præcis. Vi trænger dog til at komme ud at rejse. Har ikke haft råd til det siden vi mødte hinanden. Så håber lidt på rejse. De sidste to år har jeg været på Skive, fordi vi kan få gratis husly. Men intet - intet - intet slår ROSKILDE!!!! 

Nej der er kun en Roskilde..

Jamen så håber jeg at i kommer ud g rejse - det er nu også skønt..

Anmeld

9. juni 2011

Ellim skriver:

Nej der er kun en Roskilde..

Jamen så håber jeg at i kommer ud g rejse - det er nu også skønt..

Ja det er det jeg holder allermest af. Jeg har en tendens til ALTID at misse PJ Harvey. Sucks 

Anmeld

9. juni 2011

Ellim

Ja det er det jeg holder allermest af. Jeg har en tendens til ALTID at misse PJ Harvey. Sucks 

Øv.. ellers optager jeg koncerten og ligger ind til dig.. Og så drikker jeg en øl for dig imens - hvis du ikke selv kan være der

Anmeld

9. juni 2011

Øv.. ellers optager jeg koncerten og ligger ind til dig.. Og så drikker jeg en øl for dig imens - hvis du ikke selv kan være der

fejl

Anmeld

9. juni 2011

Ellim skriver:

JAHHHHHH GERNE! Hun er fantastisk 

Det ville bare være fedt altså.  Og lidt selvpineri at se, hehe. Men hvaaaaaaaa!! 

Anmeld

13. juni 2011

Ellim

JAHHHHHH GERNE! Hun er fantastisk 

Det ville bare være fedt altså.  Og lidt selvpineri at se, hehe. Men hvaaaaaaaa!! 

Ja det er det nok - men måske du jo selv kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.