2 fantastiske papbørn plus min egen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

puha har brug for hjælp.

Har som 22årig (snart 23) fundet manden i mit liv, han er 33år og har to fantastiske børn på 1 1/2år og 4år. Jeg selv har en dreng på 3år.

Nu er problemet så at vi brændende ønsker os et barn sammen..

Men hold op hvor er 4 børn også bare mange.

Er der andre der har erfarringer med at have 4 børn, eller flere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

1000Ben

DO IT :-) Jeg tror ikke der er den store forskel på 3 og 4 børn, arbejdet er der jo anyway )

Anmeld

9. juni 2011

Peps

Vi har 5 mellem 1 og 9 år. Man vokser jo med opgaven, hver gang.

5 børn er måske mange for nogle, men for os er det perfekt. Hvis man brændende ønsker sig et barn mere, er det da med at springe ud i det. Man fortryder ikke dem man får. Men kan fortryde dem man aldrig fik  

Anmeld

9. juni 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

puha har brug for hjælp.

Har som 22årig (snart 23) fundet manden i mit liv, han er 33år og har to fantastiske børn på 1 1/2år og 4år. Jeg selv har en dreng på 3år.

Da vi besluttede os for at få et fælles barn her hjemme havde jeg 2 børn og mand 1 barn. Altså ville vi have 4 i alt når den lille ny kom.
Vi så det ikke som et større problem at udvide familie med et ekstra barn, tværdigmod kun som en ekstra glæde for os allesammen og noget som bandt os ekstra sammen som familie.

Nu ved jeg ikke om i har alle 3 børn boende fast eller ? Da min mands datter kun kommer på weekend hver 14 dag, så vi ville jo kun have 3 børn i hverdagen. Og jeg kan også se at der er en del alders forskel på jeres og vores, da vores de store var 12, 8 og 6 år, altså ville vores fælles blive en efternøler..

I dag er vi lykkelige for vores beslutning og ville ikke unvære lillepigen for noget i verden, selv om vi desværre har vores store pige længer
Men jeg er også sikker på at der ikke have været den store forskel om vi have været her allesammen end som nu.

Jeg tror det eneste rigtigt i kan gøre er at føle efter om i magter et fælles barn, da det jo i sidste ende kun er jer der afgøre om i gør eller ej...

Held og lykke med det

Anmeld

9. juni 2011

Nemesis

jeps her har vi din, min og vores og det giver ialt 4 børn.

Nu har vi jo ikke hans hverken hel eller halv tid men kun hveranden weekend, så det er kun der vi er 4 unger.

Hveranden weekend er vi jo kun 2 børn nemlig vores fælles.

Da de var mindre var det klart mere hårdt, men nu er de hhv, 17 mdr, 4,6 og 16 år og det er blevet nemmere. 

De 2 mellemste leger nu bedre sammen og er også fuldt selvhjulpne, så det giver jo noget luft.

Ellers tænker vi ikke over om vi har 2 børn eller 4 :-)

Det eneste er jo at bil, bliver mere dyrt..ferie og hvis de skal javde hver deres værelse :-)

Sisse mor til 3 + en bonus

Anmeld

9. juni 2011

H+S Skjolgborg.

puha har brug for hjælp.

Ja jeg har 3 + en bonus søn.

*SS*.

De er 17 mdr 4½ år 10½ år og min bonus søn er 13½.

Her har vi den største og mindste hver anden weekend og den anden hvaranden uge fra torsdag til mandag alle 4 børn

Her er bil problemmet hihi

Henriette

Anmeld

9. juni 2011

Talbutikken

Henriette1976 skriver:

Ja jeg har 3 + en bonus søn.

*SS*.

De er 17 mdr 4½ år 10½ år og min bonus søn er 13½.

Her har vi den største og mindste hver anden weekend og den anden hvaranden uge fra torsdag til mandag alle 4 børn

Her er bil problemmet hihi

Henriette

Lige det med bil problemet kom jeg til at tænke på at det slap at bekymer os om nu hvor Felicia var død

Anmeld

9. juni 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

puha har brug for hjælp.

Jeg har kun et barn, men jeg har 3 yngre søstre. 

Ja, 4 er en god håndfuld, men det er fedt at vokse op sammen. Især fordi vi sagtens kunne (og kan) bruge hinanden, selvom jeg er 9-12-17 år ældre end dem

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Talbutikken skriver:

Lige det med bil problemet kom jeg til at tænke på at det slap at bekymer os om nu hvor Felicia var død

Det er skide hårdt at i skal leve med det savn

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Fire børn er da mange, men vil i have dem alle fire på fuld tid? Jeg tror aldrig at man vil fortryde at man fik flere børn, men selvfølgelig skal man da overveje om der er tid til flere børn og om man har lyst til at have "mange" børn. Men tror nu nok at jeg havde fået en lille en, hvis det var mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.