Udsalg til de kære børn ( mærketøj )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Isabella_mor

ihh det skulle jeg da have vidst for en uge siden. jeg har lige købt to småfolk bodyer på nettet...

hvis jeg må smide et link her, der er der nemlig også udsalg 

buksetrolden.dk    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Laulund87

Ihh hvor irriterende! Der er flere ting hvor der står en nedsat pris, når man så putter den i kurven går den tilbage til normalpris

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Ihh hvor irriterende! Der er flere ting hvor der står en nedsat pris, når man så putter den i kurven går den tilbage til normalpris

underligt... måske du skulle prøve at smide en mail eller give dem et kald?

Anmeld

10. juni 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

underligt... måske du skulle prøve at smide en mail eller give dem et kald?

Ja det må jeg prøve

Anmeld

10. juni 2011

twinboys

Laulund87 skriver:

Hvilke varer så får jeg hende til at rette det, ellers skriv det i kommentar feltet... sådan var det også med en bluse jeg købte..

Anmeld

10. juni 2011

Laulund87

twinboys skriver:

Hvilke varer så får jeg hende til at rette det, ellers skriv det i kommentar feltet... sådan var det også med en bluse jeg købte..

Skal jeg bare skrive at det er en fejl med prisen hvis jeg køber noget? Alt hvad jeg kiggede på i pigetøj Molo var problemet der.

Anmeld

10. juni 2011

twinboys

Laulund87 skriver:

Skal jeg bare skrive at det er en fejl med prisen hvis jeg køber noget? Alt hvad jeg kiggede på i pigetøj Molo var problemet der.

de har problemer med molo men du skriver det bare i bemærkninger og god handlelyst

Anmeld

10. juni 2011

Laulund87

twinboys skriver:

de har problemer med molo men du skriver det bare i bemærkninger og god handlelyst

Okay tak!

Anmeld

10. juni 2011

Mille83

twinboys skriver:

bare tænk på alt det du har sparet

Haha nemlig ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.