Flere billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Philippa

.. af min dejlige søn som kom jo til verden d. 30/3-11, og var 53 lang og vejede 3806, nu er han 11 uger gammel og er 69,5 lang og vejer næsten 5 kilo.

Syns virkelig tiden går stækt, når man tænkter tilbage på hvor lille han var ved fødslen, og nu er han bare stor (men stadig lille) Elsker ham så højt, det jo helt ubeskriveligt hvor meget man kan elske sådan en lille prut

Syns lige jeg ville dele billederne med jer.. I Hope you like!

TÆNKTE PÅ OM IKKE I OGSÅ  VILLE LÆGGE BILLEDER UD AF JERES BABYER & VISE HVOR KØNNE DE ER  :O)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

_-Kathrine-_

Skøn skøn baby :-) Super gode billeder.... Og sikke lang han er

Mvh Kathrine

Anmeld

10. juni 2011

Philippa

_-Kathrine-_ skriver:

Skøn skøn baby :-) Super gode billeder.... Og sikke lang han er

Mvh Kathrine

Taaakkk

Dem i min mødre gruppe syns han er lille ??

Anmeld

10. juni 2011

MyLove E

Philippa skriver:

.. af min dejlige søn som kom jo til verden d. 30/3-11, og var 53 lang og vejede 3806, nu er han 11 uger gammel og er 69,5 lang og vejer næsten 5 kilo.

Syns virkelig tiden går stækt, når man tænkter tilbage på hvor lille han var ved fødslen, og nu er han bare stor (men stadig lille) Elsker ham så højt, det jo helt ubeskriveligt hvor meget man kan elske sådan en lille prut

Syns lige jeg ville dele billederne med jer.. I Hope you like!

TÆNKTE PÅ OM IKKE I OGSÅ  VILLE LÆGGE BILLEDER UD AF JERES BABYER & VISE HVOR KØNNE DE ER  :O)

Sikke en skøn dreng du har. Vi har også det sæt med Daddy´s little Hero, vi er meget glad for det, men kan desværre snart ikke passe det mere :-(

Men her er lidt billeder af Elias..

Anmeld

10. juni 2011

_-Kathrine-_

Philippa skriver:

Taaakkk

Dem i min mødre gruppe syns han er lille ??

Synes ikke han er lille... Men det er nok fordi min søn har nogenlunde samme mål og vægt som din

Men dejlig det er han... Og sikke et fantastisk navn, han har :-)

Kan da lige lægge et billede ind af min lille Villads (Som snart ikke er så lille baby mere)

Kathrine

Anmeld

11. juni 2011

Philippa

Tauf skriver:

Sikke en skøn dreng du har. Vi har også det sæt med Daddy´s little Hero, vi er meget glad for det, men kan desværre snart ikke passe det mere :-(

Men her er lidt billeder af Elias..

Ja, det er jo mega kært det sæt.. Er godt nok ikke så meget for det tøj hvor der står sådanne ting på

Hvor gammel er din søn nu?

Anmeld

11. juni 2011

Philippa

_-Kathrine-_ skriver:

Synes ikke han er lille... Men det er nok fordi min søn har nogenlunde samme mål og vægt som din

Kan da lige lægge et billede ind af min lille Villads (Som snart ikke er så lille baby mere)

Kathrine

: )  

Ja, det er ikke så almindeligt igen alligevel..
Men specielle navne er jo gode!

Hvor gammel er din søn da nu?

Anmeld

11. juni 2011

Philippa

_-Kathrine-_ skriver:

Kathrine

Anmeld

11. juni 2011

_-Kathrine-_

Philippa skriver:

Han bliver 8 uger på onsdag...! Til hans 5 ugers undersøgelse vejede han 4600 gr og målte 58 cm... Sundhedsplejersken kommer når han er 10 uger, så må vi se hvor stor han er blevet der

Anmeld

11. juni 2011

MyLove E

Philippa skriver:

Ja, det er jo mega kært det sæt.. Er godt nok ikke så meget for det tøj hvor der står sådanne ting på

Hvor gammel er din søn nu?

Elias er 1 mdr på mandag. I tirsdags var sundhedsplejersken her, og der vejede han 4570g og målte 56½.

Da  han blev født vejede han 3890g og målte 54 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.