Jeg kender ikke lige den vogn du nævner, men som dagplejer har jeg en tvillinge barnevogn med svinghjul. Lige nu kan jeg ikke huske mærket på min vogn, men det er ikke den du nævner.
Det er så lækkert at gå med den på gaden. Men den har nogle ulemper, f.eks. skal jeg låse hjulene inden jeg skal have vognen ind/ud af en bus da de ellers drejer rundt i alle retninger og støder på når jeg vipper vognen.
Hvis jeg går på gader der skråner lidt til den ene side skal jeg holde lidt mere fast i styret og helst med begge hænder for at vognen ikke skal køre nedad.
Men nu er min erfaring jo baseret på en tvillinge vogn og som regel med 3 eller flere børn i vognen;-) Så det er jo ikke sikkert den vogn du nævner har samme skavanker.
Men at gå på gaden og dreje om hjørner er en ren fest med de hjul, jeg kan bestemt godt mærke forskel på at have de hjul og så almindelige. Og trods de andre problemer jeg nævner ville jeg ikke undvære drejehjulene.
Jeg har haft vognen i 1½ år og har ikke haft problemer med at hjulene skulle være mere sarte eller gå i stykker.
Berith
Anmeld