Hva støtte kan jeg få?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..

Jege r i et rigtig træls forhold gennem 3 år.. vi har en datter på halvanden år.

Vi har det rigtig dårligt sammen, og har stort set ikke et forhold, vi bor bare sammen og har vores datter, og det er hvis det.. ingen kys og kram, og så brokker han sig konstant så jeg er ved ha det rigtig træls psykisk..

Så står nu der nu at jeg vil finde mig et andet sted at bo, men hva hjælp og støtte kan jeg få som enlig mor??

Hilsen en meget ked af det mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

Jege r i et rigtig træls forhold gennem 3 år.. vi har en datter på halvanden år.

Vi har det rigtig dårligt sammen, og har stort set ikke et forhold, vi bor bare sammen og har vores datter, og det er hvis det.. ingen kys og kram, og så brokker han sig konstant så jeg er ved ha det rigtig træls psykisk..

Så står nu der nu at jeg vil finde mig et andet sted at bo, men hva hjælp og støtte kan jeg få som enlig mor??

Hilsen en meget ked af det mor..

alt efter boligens str og din indtægt kan du søge boligstøtte jo, så er der børne-unge ydelsen hvert kvartal her kan du søge et tillæg fordi du er enlig, alt efter din indkomst kan du søge økonomisk friplads til daginstitutionen

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

alt efter boligens str og din indtægt kan du søge boligstøtte jo, så er der børne-unge ydelsen hvert kvartal her kan du søge et tillæg fordi du er enlig, alt efter din indkomst kan du søge økonomisk friplads til daginstitutionen

Jeg går pt på kontanthjælp.. men kan være jeg skal ta ind på kommunen og få taget en snak med dem og høre hvor jeg står.

Anmeld

9. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg går pt på kontanthjælp.. men kan være jeg skal ta ind på kommunen og få taget en snak med dem og høre hvor jeg står.

ja, det kan du godt... Men det er lettest hvis du allerede har en bolig på hånden. Så kan de hjælpe mht. indskudslån f.eks.

sæt dig ned og læg et budget, find ud af hvor meget du kan betale....

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det kan du godt... Men det er lettest hvis du allerede har en bolig på hånden. Så kan de hjælpe mht. indskudslån f.eks.

sæt dig ned og læg et budget, find ud af hvor meget du kan betale....

har stort set en bolig på hånden. men vi har ikke snakket indskud endnu og sådan

Anmeld

9. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

har stort set en bolig på hånden. men vi har ikke snakket indskud endnu og sådan

det må vidst nok ikke være en privat udlejer...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

øv..

Anmeld

9. juni 2011

eElak

Så længe der er en kontrakt, så må det godt være privat udlejer.. Der SKAL bare være adgang til EGET køkken og bad...

Så hedder det bare enkeltydelse i stedet, men er ligesom et lån.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Så længe der er en kontrakt, så må det godt være privat udlejer.. Der SKAL bare være adgang til EGET køkken og bad...

Så hedder det bare enkeltydelse i stedet, men er ligesom et lån.

okay tak..

Anmeld

9. juni 2011

Nalle

Ni-ko-li-ne skriver:

I nogle kommunen må det godt, jeg lånte indskud til en privat, endda med rigtig kort varsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.