Første graviditet. Termin 21 okt. Fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Bettina1987

Så faldt jeg lige over denne hjemmeside. Det kunne være rart at snakke med andre gravide om hvordan I har det i jeres graviditet... Jeg er desværre en (u)heldig ejer af vedvarende kvalme... SOm jeg døjer med 24 7. Skønt men ud over det har jeg det godt nok... Er begyndt at mærke mit barn sparke og i morgen skal min kæreste og jeg til skanning igen, og forhåblig komme til vores barns køn... Hold op vi glæder os..

Hvor står det til ved jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Aagaard

Bettina1987 skriver:

Så faldt jeg lige over denne hjemmeside. Det kunne være rart at snakke med andre gravide om hvordan I har det i jeres graviditet... Jeg er desværre en (u)heldig ejer af vedvarende kvalme... SOm jeg døjer med 24 7. Skønt men ud over det har jeg det godt nok... Er begyndt at mærke mit barn sparke og i morgen skal min kæreste og jeg til skanning igen, og forhåblig komme til vores barns køn... Hold op vi glæder os..

Hvor står det til ved jer?

Hej og velkommen til!

Her går det godt, er 23+3 og baby sparker og hopper. Spicielt morgen og aften Desværre har jeg de sidste dage døjet med vand i fødderne, eller den berømte lidelse "fede fødder".
Jeg håber virkelig at det går over når jeg ikke længere skal sidde så mange timer hver dag og læse.
Ellers står alt vidst fint her, skal til anden lægeundersøgelse torsdag i næste uge (efter min anden eksamen, den første imorgen og sidste den 22.)

Jeg har været rigtig glad for siden og dens muligheder for at lige få en "sekund apinion" eller høre om andre har erfaringer med det man nu lige render og tumler med.

Line

Anmeld

10. juni 2011

Bettina1987

tak tak Ja det er godt at høre hvordan andre har det og vide man ikke er den eneste med de forskellige ting.

Puhh vand i fødderne, det er godt nok ikke noget jeg ser frem til og springer gerne over Skønt med baby der rør sig... Jeg har kun mærket det om aftenen ind til videre.. Min kæreste er også ellevild efter at kunne mærke det smiler... Hvordan står det eller til med humørsvinger? og følelser? Synes meget let mine kan gå amok... hehe nogen gange har jeg sgu lidt ondt af kæresten når jeg hyler af ingenting, eller bliver rødglødende af raseri over noget andet... Heldigvis er det ikke ugeligt jeg har det sådan meeeeen ja kan grine lidt over det nu

Jeg var til skanning i dag og alt så fint ud, så vi er bare suuuper glade. Samtidig fik vi afvide vi venter os en lille pige

Anmeld

10. juni 2011

Aagaard

Bettina1987 skriver:

tak tak Ja det er godt at høre hvordan andre har det og vide man ikke er den eneste med de forskellige ting.

Puhh vand i fødderne, det er godt nok ikke noget jeg ser frem til og springer gerne over Skønt med baby der rør sig... Jeg har kun mærket det om aftenen ind til videre.. Min kæreste er også ellevild efter at kunne mærke det smiler... Hvordan står det eller til med humørsvinger? og følelser? Synes meget let mine kan gå amok... hehe nogen gange har jeg sgu lidt ondt af kæresten når jeg hyler af ingenting, eller bliver rødglødende af raseri over noget andet... Heldigvis er det ikke ugeligt jeg har det sådan meeeeen ja kan grine lidt over det nu

Jeg var til skanning i dag og alt så fint ud, så vi er bare suuuper glade. Samtidig fik vi afvide vi venter os en lille pige

Ej hvor dejligt!
Vi har valgt ikke at få kønnet at vide
Jeg kan komme til at græde over ingenting og tager let ligegyldige ting til mig, som om de betød meget. Heldigvis har jeg en dejlig og meget forstående kæreste som, har regnet ud at jeg godt kan være ked og græde og bare ha det træls uden at han er skyld i det.

Ellers så har de sidste dage været hårde, pga. varmen. Så bliver jeg (for nu at bruge frøken j's udtryk) let til en lille ond hormonella!

Anmeld

17. juni 2011

Bettina1987

Ja græde over ingenting.. Det er godt nok belastende i længden. Men du er heldig du har en forstående kæreste. Jeg har også en rigtig sød og støttende kæreste men jeg tror godt han kan tage mit humør lidt for tæt nogen gange. For det meste forstår han dog godt det bare er fordi jeg har det dårligt med kvalmen.

Hehe ja med hensyn til varmen kan jeg sagtens følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.