status fra dem der ikke har født endnu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Stine Raaholt

Hej piger...

Det er jo super dejligt at høre om alle de skønne babyer der er komme til verden - skønt at høre fødselsberetninger og se billeder... glæde rmig til endnu flere...

Vi er jo en del der ikke har født endnu, og hvordan går det med alle jer??? har I det godt? Er der noget i gære?? hvor ligger I på utålmodighedsskalaen??

Jeg skal til jordemoder i dag og er lidt spændt på om hvad hun siger... jeg har det stadig fint og baby pusler rundt og er aktiv som hun plejer - jeg vil da rigtig gerne snart føde, men har ikke så travlt at jeg vil bede hende om at løsne hinder eller rode for meget rundt... men nu må vi se hvad hun siger...

hvordan går det med jer???

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

mortilsofieogsara

jeg er meget gerne føde nu for synes det er hårdt og går og vente på lillesøster.  jeg har haft regmæssig pluvveer siden i mandags på 3-5 min. imellem så har meget ondt og glæder mig bare til at det bliver regmæssig veer og lillesøster hoved står desværre ikke fast endnu men det er normalt når man er 3 gang fortalt min jdm. og skal ikke til jdm. mere men skal sættes igang 10 over tid hvis jeg ikke har født af mig selv, det håber jeg meget

jeg har termin i dag så håber bare lillesøster kommer meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.