Kønsscanning.. Skal vi, piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

OverTheRainbow

december-babyen skriver:

Nej har nok skrevet lidt forkert for det er først nu på søndag den 26 juni at vi skal afsted.. Er såååååå nervøs og spændt

Det bliver spændene at se hvad i så skal have, dreng eller pige.

Bare barnet er sundt og raskt siger man jo altid men derfor kan man sagtens have et ønske

nåååeh for søren...

Jaaa selvfølgelig kan man have et ønske.. det tror jeg de fleste har inderst inde, det er bare ikke så tabu at snakke om mere, heldigvis

En dreng er mere end velkommen. Jeg ved faktisk ikke hvorfor vi begge gerne vil have en pige.. for mit vedkommende tror jeg at det er den genetiske del dvs at jeg får en "mini-me". Og så nuttethedsfaktoren.. Jeg har en svaghed for små babyer i fiiine kjoler.. Haha! 

Glæder mig til at høre hvad jeres scanning viser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Krebsen88

Hvordan kan i allerede vide hvad køn det er? Da jeg var til NF spurgte jeg om man kunne se en udvikling af kønsorganerne, og damen sagde at det var umuligt fordi kønsdelene på nuværende tidspunkt ligner begge dele Jeg har fået tid til ny scanning engang midt august hvor vi kan få kønnet af vide, og der vil jeg være omkring 20 uger..

Kan man godt bare ringe ind eller hvad har i gjort siden i allerede har fået kønsscanning?

Anmeld

23. juni 2011

OverTheRainbow

Krebsen88 skriver:

Hvordan kan i allerede vide hvad køn det er? Da jeg var til NF spurgte jeg om man kunne se en udvikling af kønsorganerne, og damen sagde at det var umuligt fordi kønsdelene på nuværende tidspunkt ligner begge dele Jeg har fået tid til ny scanning engang midt august hvor vi kan få kønnet af vide, og der vil jeg være omkring 20 uger..

Kan man godt bare ringe ind eller hvad har i gjort siden i allerede har fået kønsscanning?

Man kan købe hos private scanningsklinikker... bla. scanningsjordemoderen.dk og scanningsklinikken.dk

Man siger at man efter 14. uge kan se kønnet... 

Anmeld

25. juni 2011

december-babyen

Smilo skriver:

Man kan købe hos private scanningsklinikker... bla. scanningsjordemoderen.dk og scanningsklinikken.dk

Man siger at man efter 14. uge kan se kønnet... 

Ja på den klinik hvor jeg skal ind der siger de 14+0 så kan man se kønnet og så har de tillige med det kønsgaranti, det vil sige hvis de af en eller anden grund ikke lige kan se kønnet den dag man kommer så får man gratis en ny tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.