Den 4. juni (40+6) kom vores lille prins til verden med en vægt på 3450 og en længde på 53cm, så en rigtig dejlig størrelse 
Klokken 06 om morgenen vågner jeg med uregelmæssige veer...
Kl 12:45 ankommer vi til fødegangen, veerne har taget meget til og kommer nu med 5 min mellemru ca. Har allerede åbnet mig 4 cm.
13:45 kommer jeg i badekar hvilket jeg slet ikke kunne holde ud, så kl 14:30 for jeg akupunktur i stedet for.. Hvilket jeg er super glad for da jeg næsten når at falde i søvn mellem veerne, fordi jeg er så afslappet..
15:25 prikker jordemoderen hul på vandet som er grønt.. Så der bliver sat en elektrode på lillemandens hoved..
Veerne begynder at blive uregelmæssige så jeg får lagt et vedrop, som hjælper i løbet af 3 min..
Klokken 16:25 starter jeg med at presse aktivt og 16:50 kom lille Rasmus til verden...
Han er helt perfekt og farmand er rigtig stolt da han klipper navlestrengen over 
Rasmus sutter og sutter og er meget vågen. Efter nogle timer da vi skal flyttes til patienthotelletet, vælger fødegangen alligevel at beholde os fordi jeg ikke selv kan tisse og bløder meget kraftigt..
Om natten bliver jeg tømt med kateder 3 gange og kan om morgenen mærke at nu skall jeg tisse , så vi kommer på patienthotelletet om formiddagen 
Det hele har været en super dejlig oplevelse.. Og nu nyder vi bare vores lille mand i fulde drag..
I fåår da også lige et par billeder af vidunderet 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld