Analsex, igår prøvede vi ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Anonym trådstarter

Jaa igår prøvede vi, manden spurgte om han ikk måtte... ( Joo men du kommer sku aldrig ind )

Av av av av av det sviger !! hold da k...

men pludselig var han helt ind og vi Kneppede ligesom hvis det havde været i skeden..

Det var hmm en underlig følelse, godt men dårligt fordi jeg var lidt bange/nervøs

Undskyld jeg lige skulle dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jaa igår prøvede vi, manden spurgte om han ikk måtte... ( Joo men du kommer sku aldrig ind )

men pludselig var han helt ind og vi Kneppede ligesom hvis det havde været i skeden..

Det var hmm en underlig følelse, godt men dårligt fordi jeg var lidt bange/nervøs

Det var da rart at i prøvede det... har ikke lyst til at skrive noget herfra mit eget liv da jeg ikke kan være anno...

Men så fik han styrret lysten og du noget nyt...

Majbritt

Anmeld

9. juni 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

vil nu sige at det kun er det første par gange at det gør ondt.. bare godt med smørrelse.. men fed i fik det prøvet

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

jaa nu er det da prøvet

Anmeld

9. juni 2011

undercover

Anonym skriver:

jaa nu er det da prøvet

Det er bestemt ikke meningen at det skal gøre ondt. Slet ikke

Husk at bruge en masse smørelse og gå lige så forsigtigt til værks - hvis det bliver gjort rigtig er der NUL smerte

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

undercover skriver:

Det er bestemt ikke meningen at det skal gøre ondt. Slet ikke

Husk at bruge en masse smørelse og gå lige så forsigtigt til værks - hvis det bliver gjort rigtig er der NUL smerte

jaa det var heller ikke smerte til sidst, det sviger bare af helved til hvis han står stille derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.