Gravid og rejse i 37. uge, kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej, puha kunne godt forestille mig at det ikke var så gode hospitaler dernede.. Men havde slet ikke tænkt på at tiden går så stærkt!

Tiden går ikke stærkt når du ligger på et varmt hospital, og de kun snakker tysk Det gjorde min læge. Jeg var 12 år, og den læse jeg havde lignede Kvasimodo og talte kun tysk. Og sygeplejesken mindede mest om Frankenstein's monster og gik bare og brummede oO 

Kroatien er skøn! Men tvivler på fødslen dernede er rar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tiden går ikke stærkt når du ligger på et varmt hospital, og de kun snakker tysk Det gjorde min læge. Jeg var 12 år, og den læse jeg havde lignede Kvasimodo og talte kun tysk. Og sygeplejesken mindede mest om Frankenstein's monster og gik bare og brummede oO 

Kroatien er skøn! Men tvivler på fødslen dernede er rar

Haha, nej føj for pokker Det skal jeg ikke nyde noget af, så må det blive familieferie til næste år  

Anmeld

9. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

Er det optimalt at rejse på bilferie fx. til Kroatien når man er gravid i 37. uge?? 

Det ville jeg ikke gøre. Det er jo helt normalt at føde fra 37+0.

Anmeld

9. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Haha, nej føj for pokker Det skal jeg ikke nyde noget af, så må det blive familieferie til næste år  

Lyder fornuftigt

Men genial ide med at tage til Kroatien! Har du været i Split? 

Anmeld

9. juni 2011

bobbles

jeg ville ikke gøre det, hverken bilferie eller ud at flyve. vi skal en uge til sverige her i uge 36 altså 8-12 september, og jeg er sat til den 13 oktober, så når vi kommer hjem er jeg 36+0 så sker der heller ikke rigtig mere efter det, ville synes at når man er 36+0 skal man nok helst holde sig tæt på sit hjem og sygehus

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Lyder fornuftigt

Men genial ide med at tage til Kroatien! Har du været i Split? 

Nej, jeg har aldrig været der Vi fandt et sted der hedder Rabac, men jeg aner intet om Kroatien, kan du da anbefale Split?

Anmeld

9. juni 2011

Benjamins'mor

Jeg ville ikke gøre det. Du kan jo risikere at føde for tidligt, og så får du en KÆMPE regning fra udlandet.

Anmeld

9. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Nej, jeg har aldrig været der Vi fandt et sted der hedder Rabac, men jeg aner intet om Kroatien, kan du da anbefale Split?

Uuuh, lækkert

Ja. Vi sejlede rundt dernede. Så vi om til Split fra vandsiden. Vi sejlede ind i den her åbne havn, og dér ligger gågaden. Den er hundrede m bred, og fortovet er marmor. Der står palmer, og om aftenen lyser de det hele op. SÅ smukt! Selve byen er flere tusinde år gammel. Historien er at en slave blev brugt som gladiator. Han skulle så kæmpe mod en løve, og han vandt med de bare næver. Så han ville hjem til sin familie, i den lille by Split (som stadig er der - den bedst bevarede gamle by i verdenen). Så han byggede en borg rundt om den her by, en km x en km, og den står stadig den dag idag. Nu er der lejligheder i muren, og... Suuuk! Det er så smuk og historisk by!

Den smukkeste og mest spændende by jeg har været i nogensinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.