Vi fik vores lille søn i november sidste år, og havde det ret fint i starten. Omkring nytår begyndte jeg at døje meget med træthed, hovedpine og kvalme og gik til læge. Blev tjekket for alt, inklusive vitaminmangel mv. - alt var ok.
Her 5-6 måneder senere døjer jeg stadig med kvalme i ny og næ, døjer en del med ondt i ryggen og føler mig generelt tit utilpas i løbet af dagen. Jeg har aldrig haft det sådan før, heller ikke op til fødslen og det gør mig derfor en smule nervøs. Det hjælper nok ikke på det hele at man render og bekymrer sig om det tit og ofte 
Er det mig der er ved at blive tosset, eller er det en normal reaktion efter en fødsel? Syntes jo bare at der efterhånden er gået så lang tid at jeg burde være på toppen igen 
Hjælp en fortvivlet mor! 
Det er egentlig meget normalt!
Jeg er pt igang med at læse bogen "vidunderlige uger" om tigerspring. Og der skriver de, hvordan mange kvinder klager over hovedpine, kvalme, ondt i ryggen, træthed og lignende omkring tigerspringene. Hvor gammel er dit barn?
Hvis ikke det bliver værre, så vil jeg sige, at det er ganske normalt
Kroppen skal lige ovenpå igen og din hormonbalance er stadig ikke helt tilbage til normalen.
Jeg oplevede det i nogle dage og så var det over - rigtig god bedring 
EDIT: sorry, det indlæg er vist lidt gammelt - så er jeg jo ikke til megen hjælp 
Anmeld