hjælp det klør.. har i prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Josephinesmor

mine bryster klør ekstrem meget... er det normalt hva? nogle der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Bshizzle

Er du gravid? .. for under en graviditet strækker huden sig jo.

Mine klør ikke så tit.. men til tider føles det som om jeg blir bidt i dippe-dutterne ... gør nuller-av!

Anmeld

8. juni 2011

Josephinesmor

Bshizzle skriver:

Er du gravid? .. for under en graviditet strækker huden sig jo.

Mine klør ikke så tit.. men til tider føles det som om jeg blir bidt i dippe-dutterne ... gør nuller-av!

ja jeg er i 16 uge..

Anmeld

8. juni 2011

Ka+Ma=Be

Josephinesmor skriver:

mine bryster klør ekstrem meget... er det normalt hva? nogle der har prøvet det?

ÅRH gud ja!  Mine bryster kløede SÅ meget i starten af min graviditet - det er heldigvis ikke så slemt mere!

Anmeld

8. juni 2011

Bshizzle

Josephinesmor skriver:

ja jeg er i 16 uge..

Så er det helt normalt..
mælkeproduktionen er igang og ens bryster blir lidt større og kan derfor klø da huden strækker sig.

Jeg har ikke lige så mange råd.. for jeg brugte sååå mange slags creme mod graviditetskløe da jeg ventede min søn..
Men intet hjalp..
.. men kolde badeture.. Mmmm..

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Josephinesmor skriver:

Tror du ikke at mine patter begyndte at klø ekstremt nu... 

Jeg døjer selv med det, men ikke så tit... 

Anmeld

8. juni 2011

Josephinesmor

Bshizzle skriver:

Så er det helt normalt..
mælkeproduktionen er igang og ens bryster blir lidt større og kan derfor klø da huden strækker sig.

Jeg har ikke lige så mange råd.. for jeg brugte sååå mange slags creme mod graviditetskløe da jeg ventede min søn..
Men intet hjalp..
.. men kolde badeture.. Mmmm..

havde det bare slet ikke da ejg ventede min datter men self graviditer er jo ikke ens

Anmeld

12. juli 2011

Mussen2

Josephinesmor skriver:

havde det bare slet ikke da ejg ventede min datter men self graviditer er jo ikke ens

Arghhh, har lige fundet denne tråd via søgefunktionen og er da egentlig lykkelig for at jeg ikke er helt unormal. Mine bryster kløer for vildt. Jeg er i 11 uge. Da jeg var gravid første gang kløede de slet ikke!!!

Er ved at blive idiot af det, det er jo ikke nemt at være på arbejde og klø igen

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Jeg syntes det hjalp at smøre med creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.