tabe 5 kilo..how?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

lillekylling

nogle der har en god måde at tabe 5 kilo på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Thalia

Her er kiloene raslet af efter jeg erstattede rugbrød med fiberrigt knækbrød og droppede smørret.

Jeg har accepteret at jeg er en uforbederlig slikmund, så jeg har lov at spise alle de Nellie dellies jeg orker, og drikke alt det cola zero jeg kan komme i nærheden af

Anmeld

8. juni 2011

Meliora

lillekylling skriver:

Som ernæringsekspert Christian Bitz siger: Luk munden og let røven hehe... men han har jo ret. Det hander ganske simpelt om at forbrænde mere end man indtager. Så skru ned for kalorierne og skru op for motionen, så går det helt af sig selv. Masser af grøntsager skal du også huske.

Har du brug for hjælp så prøv madlog.dk, så bliver man hurtigt klar over de ting man spiser som man måske burde droppe.
Jeg har tabt 15 kilo med madlog nu, så den kan kun anbefales herfra

Anmeld

8. juni 2011

Kay

FruRafn skriver:

Som ernæringsekspert Christian Bitz siger: Luk munden og let røven hehe... men han har jo ret. Det hander ganske simpelt om at forbrænde mere end man indtager. Så skru ned for kalorierne og skru op for motionen, så går det helt af sig selv. Masser af grøntsager skal du også huske.

Har du brug for hjælp så prøv madlog.dk, så bliver man hurtigt klar over de ting man spiser som man måske burde droppe.
Jeg har tabt 15 kilo med madlog nu, så den kan kun anbefales herfra

var selv ved at forslå madlog...

og vi er nogle tøser her inde (med lunae i front) der har en gruppe på madlog... det er super hygge

Anmeld

9. juni 2011

MLT

Jeg skal til at prøve suppekuren

Jeg har hørt op til flere, som netop har tabt 5 kg på en uge . Om det er sundt, det ved jeg ikke

Anmeld

9. juni 2011

Mor til Mike

lillekylling skriver:

Dyrk motion, undgå sukker, hvidt brød, pasta og kartofler.

Anmeld

9. juni 2011

lillekylling

tusinde tak alle sammen.jeg vil tjjekke madlog og ellers se hvad jeg kan gøre..nu ska de ekstra kilo sku af inden sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.