Carina87 skriver:
Wow for en natlur han snupper sig! Det er da skønt! Men det ku nu også være dejligt til dig, hvis han sov lidt om dagen. Skal han underholdes hele tiden? Johannes ligger på legetæppet rundt omkring, hvor jeg nu lige er. Han er ret god til at hygge sig der. Så længe han kan se/høre mig.
Han ser sød ud! Dejligt smil!
Hvad betyder det at han har tegn på refluks

Jaaa han vil helst underholdes hele tiden, men kan også stadig ligge for sig selv - Det svinger lidt fra dag til dag.
Da han var helt lille begyndte han pludselig at gylpe mere end meget og på trods af over 40 stofbleer kunne jeg bare ikke følge med til vaske.
Synes kun det blev værre og værre og til hans 5 ugers undersøgelse fik jeg lægen til at tjekke ham, men han kunne umiddelbart ikke finde noget unormalt og sagde at nogle børn bare gylper mere end andre, men hvis det stod ud i eksplosive stråler, skulle jeg komme igen - Det synes jeg jo allerede det havde gjort og var stadig bekymret for min lille dreng.
Efter en uge tog jeg til lægen igen og han kunne stadig ikke mærke på ham og og han havde taget på, så han mente ikke jeg skulle være bekymret. Jeg var dog stadig ikke overbevist, da han også var begyndt at spise mindre.
De næste 10 dage spiste han mindre og mindre og jeg var begyndt at skrive ned, efter hvert måltid, det var jo nemt, når han fik flaske. Nogle dage spiste han kun 530 ml. hvilket var alt alt for lidt, og samtidig gylpede/kastede han rigtig meget op, det kunne ramme gardiner og alt. 
Sp kom og jeg fortalte hende om min bekymring og hun vejede ham som det første og ganske rigtigt, han havde intet taget på de sidste 10 dage. Hun heviste os straks til en anden læge i byen, da vores egen havde ferie og vi fik en akut tid, hvorefter vi blev sendt videre til børneafd. i Kolding og her vejede de ham og mente ikke han havde taget noget på heller, selvom vægten svar lidt højre, men det var også en anden vægt.
Vi havde fået at vide vi skulle indlægges men blev bare sendt hjem, da lægen heller intet kunne mærke på hans mave
Jeg var bare ved at gå ud af mit gode skind, vi skulle dog komme igen 5 dage senere til kontrolvejning og hvis ikke han havde taget på ville de undersøge ham for refluks. MEN ikke i 100 år om jeg ville "sulte" min søn 5 dage mere, bare fordi de ikke ville undersøge ham med det samme. Så gik hjem på nettet og læste om refluks og fandt på den måde ud af en speciel mme til børn med refluks, kørte på apoteket og købte en dåse 400g 91 kr.
Meeen det hjalp og han havde taget på, da vi kom igen, så de ville ikke undersøge ham nærmere, men jeg skulle self. komme igen, hvis det tog til igen. Fik at vide det var det bedste jeg havde gjort og lægen vi snakkede med anden gang mente det var tegn på refluks.
Så vi fik efterfølgende en recept på det nye og dyre mme, så vi kun giver ca. 36 kr. pr. dåse nu. Han gylperi tog dog til igen og vi blander det nu med johannesbrød kernemel.
Arrrgh sorry nu fik du lige hele historien.