Hmm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Snart mor

Er der nogen som har prøvet at blive sat i gang med drop og endt med aks?? Og har haft en almindelig fødsel?? Hvordan oplevede I veerne med og uden drop? Nogen forskel?

Min fødsel startede med at vandet gik og jeg fik ikke veer som så  Et døgn efter fik jeg drop og SÅ fik jeg bare de forfærdligeste veer. Troede jeg skulle dø  næsten i hvert fald  7 timer efter var veerne lige stærke, men alt andet var stoppet op, så blev det aks.... Men alt endte jo godt. Sidder og skriver dette indlæg med den dejligeste lille pige sovende ved min side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Jakob'sMor

Snart mor skriver:

Er der nogen som har prøvet at blive sat i gang med drop og endt med aks?? Og har haft en almindelig fødsel?? Hvordan oplevede I veerne med og uden drop? Nogen forskel?

Min fødsel startede med at vandet gik og jeg fik ikke veer som så  Et døgn efter fik jeg drop og SÅ fik jeg bare de forfærdligeste veer. Troede jeg skulle dø  næsten i hvert fald  7 timer efter var veerne lige stærke, men alt andet var stoppet op, så blev det aks.... Men alt endte jo godt. Sidder og skriver dette indlæg med den dejligeste lille pige sovende ved min side

Har jeg ikke prøvet - men vil da lige sige tillykke med prinsessen

Anmeld

21. juli 2011

Twinklee

Hejsa

Da vi fik vores ældste datter gik mit vand, og jeg fik ikke veer. Derfor blev jeg sat igang med drop dagen efter. Alt gik fint gennem udvidelsesfasen, men jeg fik INGEN presseveer og endte i AKS. Jeg blev sat igang omkring middag, og hun er født kl. 22 om aftenen. Veerne blev først stærke omkring kl. 16. Har efterfølgende læst, at der er en større risiko for kejsersnit ved igangsættelse, men ud skulle hun jo.

Anden gang fødte jeg selv, og som jeg husker det, så var veerne den samme slags som ved igangsættelsen. Selvfølgelig var forløbet anderledes. Mit vand gik kl. 20 og veerne blev stærke omkring midnat. Kl. 01.30 ankom vi til sygehuset og han blev født kl. 5 -nåede ikke epiduralblokade, som jeg ellers fik den første gang.

Tillykke med prinsessen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.