Corsager/sexet lingeri!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Magsen

PernilleogDennis skriver:

EJ NU STOPPER DET!

www.oriononlineshop.com

ellers google orion erotik eller sådan noget..

taaak for et godt grin  bare den der tekst efter alle dine indlæg : EJ NU STOPPER DET 

Anmeld

9. juni 2011

PernilleogDennis

Maggieh skriver:

taaak for et godt grin  bare den der tekst efter alle dine indlæg : EJ NU STOPPER DET 

Haahaaha jamen det er da SÅ BELASTENDE når lortet ikke gider som jeg gør.

men det træls man ikke kan slette sine indlæg, for det er da lidt pinligt når jeg nu lige læser efter. hehe

Anmeld

9. juni 2011

Magsen

Haahaaha jamen det er da SÅ BELASTENDE når lortet ikke gider som jeg gør.

men det træls man ikke kan slette sine indlæg, for det er da lidt pinligt når jeg nu lige læser efter. hehe

hahaha, kender det godt, men shit du gav mig altså et godt grin der, kan lige se dig for mig 

Anmeld

9. juni 2011

PernilleogDennis

Maggieh skriver:

hahaha, kender det godt, men shit du gav mig altså et godt grin der, kan lige se dig for mig 

haha til grin kan man altid blive. Nu fik du jo også mig til at grine. Prøvede at forklare kæresten hvad jeg grinede af, men midt i det hele sagde han bare: "Skaat, shhhh, du er den dårligste til at forklare" hahaha . Omg, Pernille skal i seng nu..

Anmeld

9. juni 2011

Magsen

haha til grin kan man altid blive. Nu fik du jo også mig til at grine. Prøvede at forklare kæresten hvad jeg grinede af, men midt i det hele sagde han bare: "Skaat, shhhh, du er den dårligste til at forklare" hahaha . Omg, Pernille skal i seng nu..

hahaha, hvor søødt  ja jeg smutter ihvertfald i seng nu, nat nat, sov godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.