Min lille baby pige kom til verden ved aks efter 40 timers helvede med drop..
Vandet gik lørdag formiddag kl 10, kørte til sygehuset og blev kigget på og sendt hjem igen. Ingen veer, men de begyndte så småt om natten. Søndag morgen skulle vi igen på sygehus, for at få noget antibiotika - og syntes da også at veerne nev lidt. Men øv, havde åbnet mig 1 cm
. Så jeg fik et skud morfin, så jeg kunne sove lidt. Derefter ve stimulerende drop fra ca kl 12 til kl 22 - og intet mindre end 1 stor ve. Ingen pauser imellem, bare drop for fulde gardiner - AV AV AV. Og kl 22 havde jeg så åbnet mig - 2 cm
Men fik så lov at sove, og så skulle droppet sættes til næste morgen igen - hvor jeg så skabte mig stjerne sindssyg, for hvad havde de lige tænkt sig.. Så jeg fik allernådigst lov til at få en epidural - det var en god ting
Ve drop blev sat til igen ca kl 12, og da klokken så var 20 havde jeg da åbnet mig hele 3 cm... Så virkede epiduralen pludselig ikke mere, og lægen sendte mig til kejsersnit. Kl 21.48 kom vores smukke baby pige så til verden - mandag aften.
Og det var vist godt at det endte som det gjorde - lillepigen viste sig nemlig at være stjernekigger
Ville nu godt have været 2 døgns smertehelvede foruden, men er egentlig godt tilfreds med, at det endte i kejsersnit
Anmeld