hjæp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

hjælp, jeg ved ikke om det er naturligt, så håber meget at i damer kan hjælpe mig, her for to måneder siden startede jeg efter fødsel på alm. p-piller, da jeg ikke ammer længere. men efter et par uger efter start på p-piller er jeg begyndt og bløde, i starten var det bare udflåd med blod, og det er virkelig mørkerød blod, og lige siden er det kun blevet til mere, jeg holdte ikke pause efter første blist pakke/måned men fortsatte me nr. 2, nu er jeg halvvejs igennem den pakke og bløder stadig, har været nød til og bruge tampon.

Jeg har før taget p-piller uden problemer, så hvad er det lige der sker her, hvad skal jeg gøre?

nogen råd? eller er det normalt, og hvis det er hvornår stopper den blødning så?

det skal lige siges, jeg har tænkt mig og holde pause, når denne er færdig.

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anonym trådstarter

op hjælp

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

opper

Anmeld

8. juni 2011

Missi

syntes du skal ringe og snakke med din læge om det

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Missi skriver:

syntes du skal ringe og snakke med din læge om det

åha ok, er nok bedst. håbede på der var nogle her der kunne svare.

Anmeld

8. juni 2011

Missi

altså mit gæt vil være at din krop ikke kan håndter de homer i p-pillen, med ved det ikke, ville derfor selv ringe til lægen

Anmeld

8. juni 2011

sweet

Anonym skriver:

hjælp, jeg ved ikke om det er naturligt, så håber meget at i damer kan hjælpe mig, her for to måneder siden startede jeg efter fødsel på alm. p-piller, da jeg ikke ammer længere. men efter et par uger efter start på p-piller er jeg begyndt og bløde, i starten var det bare udflåd med blod, og det er virkelig mørkerød blod, og lige siden er det kun blevet til mere, jeg holdte ikke pause efter første blist pakke/måned men fortsatte me nr. 2, nu er jeg halvvejs igennem den pakke og bløder stadig, har været nød til og bruge tampon.

Jeg har før taget p-piller uden problemer, så hvad er det lige der sker her, hvad skal jeg gøre?

nogen råd? eller er det normalt, og hvis det er hvornår stopper den blødning så?

det skal lige siges, jeg har tænkt mig og holde pause, når denne er færdig.

på forhånd tak.

jeg har engang prøvet noget i stil med og det var bare fordi der var helt koks i min cyklus og mine p-piller ikke var stærke nok, men syntes nu lige du skal kontakte din læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.