muligvis aspergers..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

hc=k

Hej de damer.

som nogle af jer ved så har jeg jo ADHD, jeg er i behandling og erhvervsafklaring og det går fint, men i dag var jeg så til møde på mit arbejde hvor min kontaktperson siger at de ikke kan lave en evaluering af mig endnu fordi de mener at der er noget mere galt.
De vil nu kontakte min sagsbehandler, med henblik på at jeg skal undersøges for autisme i form af aspergers og om jeg muligvis har en personlighedsforstyrrelse, hvis ja så hvad det er.

Jeg kan sagtens se hvorfor hvorfor de tror at jeg har det, men det er alligevel en underlig kamel at sluge.

Nå men ja det var bare lige en lille update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

morNov2010

hc=k skriver:

Hej de damer.

som nogle af jer ved så har jeg jo ADHD, jeg er i behandling og erhvervsafklaring og det går fint, men i dag var jeg så til møde på mit arbejde hvor min kontaktperson siger at de ikke kan lave en evaluering af mig endnu fordi de mener at der er noget mere galt.
De vil nu kontakte min sagsbehandler, med henblik på at jeg skal undersøges for autisme i form af aspergers og om jeg muligvis har en personlighedsforstyrrelse, hvis ja så hvad det er.

Jeg kan sagtens se hvorfor hvorfor de tror at jeg har det, men det er alligevel en underlig kamel at sluge.

Nå men ja det var bare lige en lille update

Puha.. det kan jeg godt forstå du synes er en kamel at sluge.

Vi har lige fået min søn udredt, og han har også fået konstateret ADHD og en mild form for autisme. Begge diagnoser kom faktisk bag på mig, fordi den ene overskygger den anden i tide og utide, så jeg havde ikke set hverken den ene eller den anden diagnose. (Set i bakspejlet kan jeg selvfølgelig godt se det nu, efter at have fået forklaret om det).

Personligt må jeg sige, at ADHD diagnosen kan jeg tage og føle på.. han er begyndt på medicin, og den bliver holdt rigtig godt i skak idag. Men autismediagnosen trækker virkelig tænder ud for mig p.t. Nok mest fordi jeg absolut ingenting ved om autisme. Selvfølgelig kan jeg lære, men jeg gør mig utrolig mange bekymringer på min søns vegne omkring hans fremtid.

Jeg håber for dig, at du snart får en fyldestgørende udredning, så du kan få den hjælp du har brug for.

Hvis du har en form for autisme, kunne jeg rigtig godt tænke mig, om jeg må skrive til dig med nogle spørgsmål omkring dit liv som voksen, så jeg måske kan få lidt ro i sindet på min søns vegne.

Alt mulig held og lykke til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.