av av av blærebetændelse eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2008

SaNiNa

Har været til kontrol på sygehuset her til morgen efter min indlæggelse til drop i lørdages...

Mandag eftermiddag ringer der en fra svangereklinikken ang jeg skal have akunpunktur, og scannes da vi så kommer derud i dag... ja så skal jeg ikke have akunpunktur eller scannes det viser sig at jeg er skrevet ind to gange... efter en henvisning far min egen lægen men blev indlagt akut lørdag...

Det væreste var at sygeplejersken ikke kunne finde svarene på de prøver som var blevet taget lørdag...

De afslutter forløbet uden noget videre fordi jeg har fået det bedere og ikke kaster så meget op mere...

Sidder nu her hjemme og er på vej til læge fordi mine symptomer på blærebetændelse er tiltaget her den sidste time og der er blod i når jeg tisser... Sidder nu og græder af bare smerter og ubehag... + de ikke var noget at komme efter i urinprøven fra egen læge fra i mandages...

Min egen læge blev pænt sur, men hvad kan jeg gøre kan jo kun sige hvordan jeg har det... skal have lavet en gyn undersøgelse for han tør ikke sende mig derud igen, for han var bange for de bare ville sende mig hjem igen...

Lige nu anere jeg ikke om jeg er købt eller solgt...

Sanne "som har kvalme og rigtig rigtig megt ondt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

A.

åh stakkels dig..heldigvist har du symptomer som viser at du har bleærbetendelse så man kan gøre noget ved det...kan godt huske da jeg var gravid så har jeg fået mangle plukveer og ringet til lægen hvor sygeplejerske har sagt at sådan skal det være at det er normal at har plukveer...men 3 dage senere da jeg skulle tisse kom der kun blod ud( undskyld) og jeg var ikke sikkert hvor fra det kommer så var det afsted på fg og der kun de ikke finde noget jeg blev scannet,har fået taget prøve,undersøgt osv og det viste ikke noget..først da en desperat læge vil tjekke min urin direkte fra blær med en katedr(staves) kun hun se at det er en rigtigt slemt blærbetendelse jeg har for der var kun blod..så det er ikke altid man kan se det i alm prøve..
håber at du får det snart bedre og bliver fri for alt den bøvl

Anmeld

26. november 2008

tasha33

vil bare ønsker dig rigtig god bedring og held og lykke med graviditet, håber snart at du kommer over din kvalme
knuz natasha

Anmeld

26. november 2008

SaNiNa

Har blærebetændelse på stixen med der er ingen bakterier i dyrkningen... samtidig har jeg fået en svampe infektion vi skeden (undskyld vist ikke lige hvad jeg ellers skulle skrive) min temperatur ligger på 39.3 så er på vej i seng og må ikke være alene så kæresten har taget fri resten af ugen...

Min læge ville ikke indlægge mig igen, da de nok bare udskriver mig igen i aftens, og som han sagde så er min egen seng meget bedre at blive rask i...

Hvor jeg dog er træt af at være gravid... Har tabt god 15 kg nu siden slutningen af august.

Sanne "som er på vej ind under dynen"

Anmeld

28. november 2008

SaNiNa

åååh hvor er jeg altså træt af det her blærebtændelse svampe noget...

Det gik bare så godt igår men så i dag har jeg bare rigtig ondt igen og ligger med vametæppe pakket helt ind...

syntes det er så underligt at det blusser op igen selvom jeg er under behandling...

men men en ting er på rette vej har næsten ingen kvalme i dag.

Sanne

Anmeld

28. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hvor er det synd du skal have så mange plager i dit svangerskap
Håper det snart bliver bedre, så du kan nyde tiden som gravid....
God bedring

Anmeld

28. november 2008

twinboys

Rigtig god bedring... Majbritt

Anmeld

28. november 2008

Mathilde

Sanne skriver:

åååh hvor er jeg altså træt af det her blærebtændelse svampe noget...

Det gik bare så godt igår men så i dag har jeg bare rigtig ondt igen og ligger med vametæppe pakket helt ind...

syntes det er så underligt at det blusser op igen selvom jeg er under behandling...

men men en ting er på rette vej har næsten ingen kvalme i dag.

Sanne

Åh hvor er det bare synd for dig! Men altid noget, at kvalmen er på vej retur Jeg ved ikke hvordan det er at have blærebetændelse, men svamp kender jeg og det kan virkelig være ulideligt!

Jeg håber det hele snart bliver bedre.
Knus

Anmeld

28. november 2008

SaNiNa

Tak.. hvor er i søde...

Har fået en tid ved lægen på mandag så jeg kan få tjekket op på det når det stadig gøre ondt...

Glæder mig så meget til at kunne nyde at være gravid og nyde et snart er jul.

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.