Tøj Krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Albatrossen

Hej piger

nu prøver jeg lige her, Jeg skal til sølvbryllup på næste lørdag og vil gerne have Lang kjole på, jeg er gravid i 8 måned og der skal derfor være plads til min store mave.... Har være i HM, Vero Moda,Only på Asos osv. Det skal ikkke være galla kjole med en slags Maxi men den må gerne være i andre farver end sort, hvid eller grå da det efter min mening er røvsygt (sorry tøser) Jeg kan bare godt lide farver har fundet denne http://vila.bestsellershop.com/DK/kjoler/ester-long-dress/431267/431268

som jeg er heeelt vild med men dan kan kun fåes i XS og jeg kan ikke finde den nogen steder i større størrelser

er der nogen der har set den i større størrelser ?? eller evt har set en feed maxi kjole til gravide  ???

vil bare blive suuuper glad for lidt hjælp

knuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

Hvad med at finde en maxi kjole, som ikke er til gravide? Kan de ikke bruges? Det er nemlig meeeget nemmere at finde, end en til gravide

Ellers så jeg en sød en i bestseller. Tror den var grå, med noget lilla-agtigt tryk på maven. I noget satin eller lignende. Det er vist den eneste maxi kjole jeg har set til gravide.

Anmeld

8. juni 2011

Ni-ko-li-ne

sælen skriver:

Hej piger

nu prøver jeg lige her, Jeg skal til sølvbryllup på næste lørdag og vil gerne have Lang kjole på, jeg er gravid i 8 måned og der skal derfor være plads til min store mave.... Har være i HM, Vero Moda,Only på Asos osv. Det skal ikkke være galla kjole med en slags Maxi men den må gerne være i andre farver end sort, hvid eller grå da det efter min mening er røvsygt (sorry tøser) Jeg kan bare godt lide farver har fundet denne http://vila.bestsellershop.com/DK/kjoler/ester-long-dress/431267/431268

som jeg er heeelt vild med men dan kan kun fåes i XS og jeg kan ikke finde den nogen steder i større størrelser

er der nogen der har set den i større størrelser ?? eller evt har set en feed maxi kjole til gravide  ???

vil bare blive suuuper glad for lidt hjælp

knuuus

hvis jeg kommer i centeret kigger jeg i bestseller og Vila....

der kunne de godt have haft den nemli hvad str hvis det er?

Anmeld

8. juni 2011

Albatrossen

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis jeg kommer i centeret kigger jeg i bestseller og Vila....

der kunne de godt have haft den nemli hvad str hvis det er?

Du er da lige en skat

L-XL....

Kan desværre ingen gang finde den på nettet, men ellers må jeg jo bare finde mig i at tage noget andet på

Anmeld

8. juni 2011

Ni-ko-li-ne

sælen skriver:

Du er da lige en skat

L-XL....

Kan desværre ingen gang finde den på nettet, men ellers må jeg jo bare finde mig i at tage noget andet på

ja, det er sandt.... men hvis nu.....

jeg kiggede lige på Trendsales... der kunne også være en mulighed der jo

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

hvad med her inde... hvis du skriver ventetøj oppe i søgefeltet plejer der og komme en masse... og så er der jo forskellige mærker du kan søge under også

www.ellos.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.