Uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.106 visninger
13 svar
1 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvordan havde i det i uge 40 ?

jeg har smerter hver nat, kan ikke sove, maven er hele tiden hård som sten arhh sveder og kan ikk ligge godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

K&S

Anonym skriver:

jeg har smerter hver nat, kan ikke sove, maven er hele tiden hård som sten arhh sveder og kan ikk ligge godt

Jeg nåede ikke til uge 40, jeg fødte 38+0, men vil sende dig masser af  for at der snart sker noget....!

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg nåede ikke til uge 40, jeg fødte 38+0, men vil sende dig masser af  for at der snart sker noget....!

Mange tak, det kan jeg sagtens bruge

Anmeld

8. juni 2011

1000Ben

Det er hårdt at være gravid i uge 40+ - jeg endte med at gå til uge 42 første gang og ja maven bliver meget hård (plukveer) livmoderen øver sig på de rigtige veer ) Denne varme gør det heller ikke lettere og du hæver garanteret også på både fødder og hænder! Jeg håber at du snart får lov at få din baby - der burde jo ikke være lang tid igen )

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Det er hårdt at være gravid i uge 40+ - jeg endte med at gå til uge 42 første gang og ja maven bliver meget hård (plukveer) livmoderen øver sig på de rigtige veer ) Denne varme gør det heller ikke lettere og du hæver garanteret også på både fødder og hænder! Jeg håber at du snart får lov at få din baby - der burde jo ikke være lang tid igen )

Dt håber jeg også

hader bare natten, for ligger bare vågen og hvis jeg falder i søvn vågner jeg pga af smerter når jeg har ligget på siden

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Elendigt..og det tror jeg alle højgravide har det
Så er det godt at der ikke er så lang tid igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Elendigt..og det tror jeg alle højgravide har det
Så er det godt at der ikke er så lang tid igen.

Kærligst
Sussie

ja

var til jordmoder her for en uge siden, hun sagde han var stor og fin men hun sagde ikke om han stod fast hmm så gad vide om han ikk står fast nu når hun ikk siger at han ikke gør

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja

var til jordmoder her for en uge siden, hun sagde han var stor og fin men hun sagde ikke om han stod fast hmm så gad vide om han ikk står fast nu når hun ikk siger at han ikke gør

Tjaaa..hvis du er førstegangsgravid, så er det helt normalt de ikke sætter sig fast før fødslen er godt og vel igang.
Så det er jo svært at sige.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..hvis du er førstegangsgravid, så er det helt normalt de ikke sætter sig fast før fødslen er godt og vel igang.
Så det er jo svært at sige.

Er der så ikke noget med man skal ligge ned hele tiden og ikk rigtig bevæge sig hvis han ikk sidder fast ?

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er der så ikke noget med man skal ligge ned hele tiden og ikk rigtig bevæge sig hvis han ikk sidder fast ?

Nej tvært imod...op og danse og gå LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.