Kaffe eller te?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Katjaro

Jeg drikker kun te. Både alm. grøn og hvid. Det eneste te jeg ikke kan have er urtete med mynte ... Yrks

Det eneste tidspunkt jeg kan tvinge lidt kaffe i mig, er når jeg får mig en Irish Coffee, og det er ikke ofte det sker (slet ikke pt )

Jeg laver en kande te på arbejdet om morgenen, og jeg får vel drukket halvdelen inden jeg smutter hjem igen.

Om aftenen laver jeg en gang i mellem en kop god te til mig selv.

Hilsen katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er nok kaf-oholiker Drikker rigtig meget kaffe og kan gå helt i panik hvis jeg ikke kan få min morgenkaffe.

Men jeg drikker også the. Det er ikke så tit, men nyder et krus med jasminthe på en kold aften

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

fik VILDT hojt blodtryk saa kan slet ikke taale kaffe. sa nu drikker jeg te, te og te i laaange baner. mmmmm

Anmeld

26. november 2008

charlottekri

jeg kunne godt have brugt en svarmulighed mere: jeg drikker begge dele.
det kommer an på hvad jeg har lyst til

Anmeld

26. november 2008

JonTri

KAFFE - er døden nær - eller gravid, hvis jeg drikker the. Og skal jeg drikke the skal det være den kedelige Earl Grey med sukker og mælk.
Laver ikke kaffe til hverdag, hvis jeg bare trisser rundt hjemme, men kommer der kaffedrikkende gæster ryger der let en kande.... det er så hyggeligt.

Anmeld

26. november 2008

Mamman

Profilbillede for Mamman
Et par kander kaffe om dagen

Anmeld

26. november 2008

twinboys

Ingen af delene kan ikke lide det...

Men ihhhh duften den er god...

Majbritt

Anmeld

26. november 2008

tasha33

kaffe,skal have min morgenkaffe ellers er dagen ikke rigtig kommet i gang. men kan også drikke te men det er mest når jeg er forkølet eller syg.
natasha

Anmeld

26. november 2008

Nadi

Hva med begge dele??
Jeg drikker både te og kaffe, men helst te så det må jeg vel stemme. Og det vi har herhjemme er grøn te med forskellige smags varrianter, citron, mint, yasmin og earl gray.
Jeg drikker rigtig meget te i de kolde måneder og knap så meget om sommeren.

-Nadia

Anmeld

27. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har aldrig lært at drikke kaffe, synes simpelthen det smager så grimt!

Drikke te hvis jeg er ude, men det er ikke noget jeg nyder helt vildt, og ville aldrig lave det til mig selv.
Så jeg er nok mest til vand

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.