Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vil da gerne købe dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver:
*Baby09* skriver: Så er de målt. Der hvor stoffet ikke kan strækkes (ved bæltestropperne), måler bukserne 50 cm hele vejen rundt!
Så er de målt. Der hvor stoffet ikke kan strækkes (ved bæltestropperne), måler bukserne 50 cm hele vejen rundt!
Øv øv øv, så tror jeg desværre de bliver for små
Tak fordi du målte for mig...!
K&S skriver: Øv øv øv, så tror jeg desværre de bliver for små Tak fordi du målte for mig...!
Det er helt i orden.. Jeg skriver til den næste..
ChipChap skriver: Er interesseret hvis de er små til K&S
Er interesseret hvis de er små til K&S
Heeej, Du var den næste på listen til at købe bukserne.. Er du interesseret?
*Baby09* skriver: Heeej, Du var den næste på listen til at købe bukserne.. Er du interesseret?
Ja
ChipChap skriver: Ja
Jeg sender en PB..
*Baby09* skriver: Hummel bukser. Fremstår som nye, brug få gange. Str. 80 Sælges for 100 kr inkl. Skriv hvis der er noget du vil vide. *** Da priserne er INKL. porto, sendes varen som brev med b-post! Ønskes andet betaler køber 8 kr ekstra i porto! ***
Hummel bukser. Fremstår som nye, brug få gange. Str. 80 Sælges for 100 kr inkl. Skriv hvis der er noget du vil vide. *** Da priserne er INKL. porto, sendes varen som brev med b-post! Ønskes andet betaler køber 8 kr ekstra i porto! ***
Hej er de solgt ? Ellers vil jeg gerne byde 150 ink porto
Aisha skriver: Hej er de solgt ? Ellers vil jeg gerne byde 150 ink porto
Selvom prisen trækker rigtig meget, så er de desværre solgt! Jeg har netop sendt en besked...
*Baby09* skriver: Selvom prisen trækker rigtig meget, så er de desværre solgt! Jeg har netop sendt en besked...
Fair nok. Har søgt dem i lang tid nu. Men ville ikke give 250 for dem i butikkerne lige nu. Ha en god aften.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128