Er det her normalt??? og i så fald hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg fødte her for tre mdr. siden, og stoppede med at bløde allerede efter ca. 14 dage. Selvom jeg ammer fik jeg min menstration ca en mdr. efter fødslen, og har været til at regne med.

Nu er jeg så for tre uger siden begyndt på minipiller, Corasette (staves?) og fik så min menstration 16 dage siden, og den varede i 10 dage... nå men det tænker jeg så ikke mere over... (det vil side det sluttede torsdag d. 2) og nu har jeg så fået den igen ALLEREDE... det er kun 6 dage siden jeg stoppede med min blødning...

Hvad kan dette skyldes... både at den varede så længe, og at jeg nu har fået det igen så hurtigt??? kan det skyldes minipillerne??? Er der nogle kloge kvinder der har samme erfaringer, eller har en forklaring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg fødte her for tre mdr. siden, og stoppede med at bløde allerede efter ca. 14 dage. Selvom jeg ammer fik jeg min menstration ca en mdr. efter fødslen, og har været til at regne med.

Nu er jeg så for tre uger siden begyndt på minipiller, Corasette (staves?) og fik så min menstration 16 dage siden, og den varede i 10 dage... nå men det tænker jeg så ikke mere over... (det vil side det sluttede torsdag d. 2) og nu har jeg så fået den igen ALLEREDE... det er kun 6 dage siden jeg stoppede med min blødning...

Hvad kan dette skyldes... både at den varede så længe, og at jeg nu har fået det igen så hurtigt??? kan det skyldes minipillerne??? Er der nogle kloge kvinder der har samme erfaringer, eller har en forklaring???

Uden tvivl minipillerne.
Nogle kvinder kan bare ikke med dem.
Jeg selv er en af dem.
Jeg blødte on and off på dem og kender en del andre der også har gjort det, så dem opgav vi hurtigt

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Uden tvivl minipillerne.
Nogle kvinder kan bare ikke med dem.
Jeg selv er en af dem.
Jeg blødte on and off på dem og kender en del andre der også har gjort det, så dem opgav vi hurtigt

Kærligst
Sussie

Ok ØV Kan nemlig heller ikke med p-piller, men så er vi jo nok bare nød til at gå tilbage til kondomet, hmmm.

Men tusind tak for dit svar. Havde jo nok en mistanke om det skyldtes dem...

Må jeg tillade mig at spørge hvilken form for beskyttelse i så bruger?

Det er selvfølgelig også helt okay, hvis du ikke mener det kommer andre ved. Endnu engang takker jeg.

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ok ØV Kan nemlig heller ikke med p-piller, men så er vi jo nok bare nød til at gå tilbage til kondomet, hmmm.

Men tusind tak for dit svar. Havde jo nok en mistanke om det skyldtes dem...

Må jeg tillade mig at spørge hvilken form for beskyttelse i så bruger?

Det er selvfølgelig også helt okay, hvis du ikke mener det kommer andre ved. Endnu engang takker jeg.

Pessar..og det er for mig og min mand den bedste form for prævention.
Nemt at have med at gøre ingen gener overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Pessar..og det er for mig og min mand den bedste form for prævention.
Nemt at have med at gøre ingen gener overhovedet.

Kærligst
Sussie

Blødte du ikke da du fik den? Jeg har nemlig tænk på det, men tør bare ikke helt.

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Blødte du ikke da du fik den? Jeg har nemlig tænk på det, men tør bare ikke helt.

Fik hvad?
Pessaret???

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Fik hvad?
Pessaret???

Undskyld jeg tænker på spiral Det er nemlig det vi har overvejet.

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Undskyld jeg tænker på spiral Det er nemlig det vi har overvejet.

Ahhh ja der er jo en forskel LOL

Well spiral kan jeg ikke råde dig omkring..det har nemlig altid været out of the question for mig, da jeg bløder alt for meget under mens.

Men jeg kan rådgive dig om brug af pessar

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ahhh ja der er jo en forskel LOL

Well spiral kan jeg ikke råde dig omkring..det har nemlig altid været out of the question for mig, da jeg bløder alt for meget under mens.

Men jeg kan rådgive dig om brug af pessar

Må du meget gerne

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Må du meget gerne

Værsågod..det skulle vist besvare alle spørgsmål

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=103

Personligt synes jeg bare at det er super.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.