søger en kæmpe store hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Heej jeg er en pige på 23 , har født to skønne børn, men den sidste da jeg havde født ville kgerne ikke rigtig af igen! jeg går i fitness 2. til 3 gang i ugen' hver mandag og torsdag går jeg til Zumba, . jeg sys bare ikke rigtigt der sker noget med Vægten! jeg spiser ikke slik men i stedet grøn og frugt.! jeg drikker meget vand . næsten stort ingen sodavand mere. spiser ik smør..

men kan godt li ris og pasta vil ha svært ved skulle af med det .kan ikke så godt lide kartofler ! please hjælp mig skulle gerne nå smide 10. 15. kg til juni næste år****

*** plus jeg har en masse små ar i huden i ansigtet hvad kan man gøre ved det sådan nogle små hullere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

E.J.mor.

hej med dig.

altså hvornår er du startet med at træne??

fordi du vil nok tage lidt på eller din vægt står stille eller kun et lille vægttab.

pga din muskler vejer mere end fedt.

jeg står selv i samme situation,jeg træner 5 dage om ugen og min vægt går kun langsomt ned.

men rolig du gør det rigtige og det skal nok komme.

hilsen charlotte

Anmeld

8. juni 2011

E.J.mor.

det meget vigtig du måler cm rundt omkring de forskellige steder på din krop.

så skal du bare se resultater

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

sys bar der intet sker .. det er skide træls ville gerne ha der snart sker noget.

Anmeld

8. juni 2011

Noneother

Nu ved jeg ikke hvad du spiser af paste og ris, men hvis du spiser det meget bør du i hvert fakd spise grovpasta og brune ris.

Mht. din hud, så ring til en kosmetolog. De kan noget med nogle "rynke" behandlinger med noget laser og sådan. Sådan kom jeg selv af med nogle grimme små-ar i ansigtet.

Anmeld

8. juni 2011

B&J

spis kun 2 stk frugt om dagen da i frugt har sin egen sukker også, og ris og pasta jamen spis til du er mæt altså maven siger fyldt ikke fordi du er lækker sulten spis 6 gange om dagen

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

hvad koster det ? det med arene? okay brune ris og grov pasta må man gerne spise eller

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

hvad koster det ? det med arene? okay brune ris og grov pasta må man gerne spise eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.